//
کدخبر: ۳۸۰۰۷۳ //

پشت پرده اصرار یحیی به جذب یک بازیکن/ مدیرعامل پرسپولیس شروط عجیب را قبول می کند؟

عیسی که مصدومیت طولانی را پشت سر گذاشته، درحالی پول زیادی از پرسپولیس می خواهد که قطعا دیگر آن کیفیت سابق را نخواهد داشت

پشت پرده اصرار یحیی به جذب یک بازیکن/ مدیرعامل پرسپولیس شروط عجیب را قبول می کند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

عیسی آل‌کثیر مهاجم جنوبی پرسپولیس که در دو فصل گذشته گل های مهمی هم برای تیمش به ثمر رساند، در دیماه سال قبل و در جریان بازی مقابل شهرخودرو در مشهد ، دچار پارگی رباط صلیبی شد و فصل را از دست داد.

در ماه‌های اخیر و با وجود تأیید پزشکان تیم پرسپولیس مبنی بر پارگی رباط صلیبی اما آل‌کثیر راضی به انجام جراحی نشد و قصد داشت با شرایط موجود بازی کند که این مسأله با مخالفت کادر فی روبه‌رو شده بود.

مهاجم پرسپولیس حتی با رباط پاره در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کرد  ولی یحیی گل محمدی اجازه حضور در تمرینات سنگین و فشرده را به این بازیکن نمی‌داد. بعد از گذشت چند  ماه از مصدومیت عیسی،  این بازیکن برای انجام عمل جراحی مقاومت زیادی انجام داد و قصد نداشت این کار را انجام دهد.

چه بسا که اگر او همان موقع این کار را می‌کرد، می‌توانست با شروع لیگ جدید بازی کند. لجبازی و البته مشاوره‌هایی که به آل کثیر دادند باعث شد تا زمان زیادی را از دست بدهد.

آل کثیر بعد از مدت ها بالاخره  تصمیم خود را برای جراحی گرفت و  بالاخره زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد. هرچند او مدتی است که تمرینات خودش را آغاز کرده و به نزدیکانش هم اعلام کرده که بسیار با انگیزه است، ولی این بازیکن نمی‌توانست در نیم فصل نخست بازی کند.

در این موضوع نمی شود باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی را مقصر دانست و خود عیسی بیشترین تقصیر را دارد. او با تصمیمی که گرفت و البته مشاورهای اشتباهی که کنارش داشت، هم خودش را از حضور در پرسپولیس محروم کرد و هم تیمش را از داشتن یک مهاجم خوب.

عیسی که الان با تیمی قرارداد ندارد و بازیکن آزاد است، مدت هاست که منتظر پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی پرسپولیسی‌ها بود و بالاخره این اتفاق افتاد و بنا بر درخواست گل محمدی ،باشگاه پرسپولیس چند بار با عیسی و وکیلش پای میز مذاکره نشست. آل کثیر درحالی که مدت هاست بازی نکرده ، شرط و شروط عجیبی را برای باشگاه پرسپولیس گذاشت و نه تنها می خواهد قراردادش را طولانی مدت تمدید کند، بلکه خواستار سقف قراداد شده است.

عیسی که مصدومیت طولانی را پشت سر گذاشته ، درحالی پول زیادی از پرسپولیس می خواهد که قطعا دیگر آن کیفیت سابق را نخواهد داشت و کم کم به پایان دوران فوتبالش نزدیک می شود.همچنین خود یحیی چند روز قبل اعلام کرد این بازیکن به ۲ ماه دیگر زمان نیاز دارد تا به شرایط بازی کردن در بازی های رسمی برسد.

حالا این وسط چند پرسش مهم پیش می آید. اول اینکه پشت پرده اصرار گل محمدی برای جذب عیسی چیست؟ و چرا گل محمدی می خواهد هرطور شده یک مهاجم ۳۳ ساله ناآماده را به خدمت بگیرد؟.همچنین در صورت جذب این بازیکن چرا باید قرارداد بیشتر از ۶ ماه با آل کثیر بسته شود؟

همه می دانند کسانی که چنین مصدومیت هایی را پشت سر می گذارند، به شدت مستعد آسیب های بعدی هستند و خطر مصدومیت برای چنین بازیکنانی بیشتر از سایرین است. شنیده شده مدیران پرسپولیس و شخص رضا درویش با شروطی که عیسی گذاشته ، مخالفت کرده است که بسیار کار درستی است. خواسته هواداران پرسپولیس هم دقیقا همین است و آن ها به شدت از مدیران تیمشان انتظار دارند که جلوی خواسته های نامعقول بازیکنان بایستند.

درویش که عملکرد مدیریتی خوبی در پرسپولیس داشته ، باید یکبار دیگر هنر خود را در جذب بازیکن نشان دهد و اجازه زیاده خواهی را ندهد. درواقع عیسی وقتی دید لوکادیا از پرسپولیس جدا شده و قرار نیست به ایران برگردد و پرسپولیس به شدت نیاز به مهاجم دارد، شروط عجیبی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس گذاشته است که کاملا نامعقول است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۰۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان