//
کدخبر: ۳۷۹۳۰ //

طعنه بزرگ معاون پزشکی استقلال به مدیرعامل این باشگاه و مجتبی جباری

معاون پزشکی باشگاه استقلال واکنش تندی نسبت به عقد قرارداد با جباری نشان داد.

طعنه بزرگ معاون پزشکی استقلال به مدیرعامل این باشگاه و مجتبی جباری
به گزارش فرتاک نیوز،

مجتبی جباری بازیکنی است که بسیار در خطر آسیب دیدگی قراردارد و امین نوروزی از این که پیش از عقد قرارداد از او تست پزشکی گرفته نشده است بسیار ناراحت به نظر می رسد.

‎دکتر نوروزی در این باره در در صفحه اینستاگرام خود نوشت:‌ مدت‌هاست که فوتبال تبدیل به صنعت شده و از حالت یک تفریح و سرگرمی مبدل به پدیده اجتماعی و اقتصادی گردیده است. علم نیز به فوتبال حکومت می کند و گذشت آن زمانی که بازیکن ظهر روز مسابقه آبگوشت با دوغ میل می کرد و عصر به میدان می رفت. امروز همه چیز در فوتبال اقتصادی و صنعتی بر مبنای علم و برنامه و محاسبات است و تیم ها به علت مسائل اتصادی ابتدا سعی در خریدهای جوان و باانگیزه و از ان مهمتر اقتصادی می کنند و برای آنکه منابع محدودی دارند ترجیح می دهند تمام اصول علمی و مدیریتی را اجرا کنند که نمونه بارز آن انجام کلیه آزمایشات پزشکی و اخد نظر لازم الاجرا کادرپزشکی قبل از عقد قرارداد است.

‎وی در پایان متن خود اعلام کرد: یادش بخیر زمان مدیرعاملی جناب دکتر قریب، بازیکن تیم ملی جوانان برزیل با کلی سر و صدا و تبلیغات به استقلال آمد و در حالیکه همه آماده گرفتن عکس یادگار او با پیراهن استقلال بودند با نظر کادرپزشکی قرارداد به امضا نرسید و فسخ شد. انگار باید گفت روز به روز قربان دیروز! به راستی جای علم در برنامه ریزی آینده استقلال کجاست؟ پای کدام قرارداد مهر تایید کادرپزشکی مبتنی بر آزمایشات دقیق است؟

 

منبع: روز پلاس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۹۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان