//
کدخبر: ۳۷۸۲۴۴ //

تکلیف ملی پوش ایرانی برای جدایی از پورتو مشخص شد

در حالی که در روزهای اخیر گفته می‌شد باشگاه آرسنال به جذب مهدی طارمی علاقه دارد اما باشگاه پورتو پرتغال تمرکز خود را روی تمدید قرارداد مهاجم ایران گذاشته است.

تکلیف ملی پوش ایرانی برای جدایی از پورتو مشخص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

بحث علاقه تیم‌های اروپایی به جذب مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو بعد از گلزنی این بازیکن به انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ بار دیگر بالا گرفت. بعضی از رسانه‌های انگلیسی طی دو هفته اخیر مدعی شدند منچستریونایتد و آرسنال به جذب مهاجم ایران علاقه دارند اما این خبرها نه از سوی باشگاه‌های انگلیسی و نه از سوی باشگاه پورتو تایید یا تکذیب نشد.

اطلاعات رسانه‌های پرتغال اما حاکی از این است که ظاهراً آرسنال وضعیت طارمی را پیگیری کرده اما به مانع بزرگی برای جذب او بر خورده است.

روزنامه «اوژوگو» در این خصوص اعلام کرد که پورتو تمایلی برای فروش طارمی در نیم فصل ندارد. این نشریه پرتغالی ادعا می‌کند که مدیران پورتو در واقع روی تمدید قرارداد این بازیکن متمرکز شده‌اند تا آینده او را در باشگاه تضمین کنند. فقط در صورتی که تمدید قرارداد طارمی «غیرممکن» باشد، آنها سناریوهای دیگر را ارزیابی می‌کنند.

طارمی تا پایان فصل آینده (تابستان ۲۰۲۴) با پورتو قرارداد دارد و بند فسخ قراردادش ۶۰ میلیون یورو (۵۲ میلیون پوند) تخمین زده می‌شود.

همچنین وب سایت انگلیسی hitc با انعکاس خبر اوژوگو درباره طارمی نوشت: «آرسنال می‌تواند مهدی طارمی را از پورتو به خدمت بگیرد، اما به شرطی که بخواهد ۶۰ میلیون یورو (۵۲ میلیون پوند) بپردازد. ما فکر نمی‌کنیم پورتو در نیم فصل این مهاجم را کمتر از آن بفروشد.»

طارمی که سومین فصل حضورش در تیم پورتو را سپری می‌کند، در این فصل عملکرد قابل توجهی داشته است. او تا پیش از شروع جام جهانی در ۱۳ بازی لیگ پرتغال، برای پورتو ۶ گل زده و ۵ پاس گل داده است. مهاجم ۳۰ ساله تیم ملی ایران همچنین در ۵ بازی لیگ قهرمانان اروپا ۵ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل داده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۲۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان