//
کدخبر: ۳۷۸۱۵۹ //

تراکتور با انیمیشن تیکی تاکا می‌آموزد!

سرمربی اسپانیایی تراکتور از راه و روش جالبی برای انتقال خواسته‌هایش استفاده می‌کند.

تراکتور با انیمیشن تیکی تاکا می‌آموزد!
به گزارش فرتاک نیوز،

تراکتور درحالی مسابقات را بعد از جام جهانی استارت خواهد زد که سرمربی جدیدی را انتخاب کرده و طبق شنیده‌ها، سبک و سیاق بازی این تیم به کلی تغییر خواهد کرد. البته که این تغییر و تحول یک شبه اتفاق نخواهد افتاد و برای دیدن تراکتورِ خمز حداقل تا نیم فصل باید صبر کنیم ولی به احتمال زیاد شمه‌هایی از تراکتور اسپانیایی مقابل پیکان رونمایی خواهد شد.

قربان بردیف سرمربی روسی سابق تراکتور بیشتر به استفاده از ضربات ایستگاهی، فوتبال مبتنی بر توپ بلند و رساندن توپ به پشت مدافعان حریف علاقه‌مند بود و تیم تحت امرش را در ۱۱ هفته سپری شده با چنین شیوه‌ای به بازی می‌فرستاد ولی روش کار پاکو خمز به کلی متفاوت است.

پاکو برخلاف قربان، به مالکیت توپ بسیار اهمیت می‌دهد و علاقه دارد گرداننده بازی تیم تحت هدایت وی باشد. هم‌چنین خمز علاقه چندانی به استفاده از توپ‌های بلند ندارد و به پاسکاری اهمیت بیشتری می‌دهد. از جمله موارد متفاوت و قابل توجه مرد اسپانیایی با بردیف، شور و تحرک وی در تمرینات است که البته با مقایسه سن و سال خمز با قربان این موضوع امری طبیعی جلوه می‌کند. پاکو هم‌چنین برخلاف سرمربی سابق با بازیکنان نیز بسیار گرم می‌گیرد و در ابتدای تمرین سعی دارد با همه خوش و بش کرده و دست دهد.

اما جدیدترین فن خمز که در تمرین امروز از آن رونمایی شده، نمایش انیمیشن برای بازیکنان است. پاکو برای فهماندن و درک راحت‌تر خواسته‌ها و تاکتیک‌هایش به بازیکنان، نمایش انیمیشن‌هایی با این مضمون را در دستور کار قرار داد تا تراکتوری‌ها بیشتر متوجه سبک و سیاق سرمربی اسپانیایی شده و به نوعی از همین ابتدا مشق تیکی تاکا کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۱۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان