//
کدخبر: ۳۷۷۶۲۹ //
خورخه والدانو:

آرژانتین را یک سطح بالاتر از همه تیم‌ها می‌بینم

ستاره سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است تیم ملی کشورش جدی‌ترین مدعی قهرمانی جام جهانی است.

آرژانتین را یک سطح بالاتر از همه تیم‌ها می‌بینم
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم ملی آرژانتین امشب در دیداری حساس از یک چهارم نهایی جام جهانی باید برابر هلند قرار بگیرد. در سال 2014 آرژانتین موفق شد در نیمه نهایی با شکست هلند راهی فینال شود. آرژانتین از ابتدای جام یکی از مدعیان بزرگ قهرمانی بود و همچنان یکی از شانس های مسلم محسوب می شود. برزیل، فرانسه، انگلیس و پرتغال نیز دیگر مدعیان جام هستند.

خورخه والدانو، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین، که در سال 1986 با این تیم قهرمان جهان شد، آلبی سلسته را در سطحی بالاتر از هلند و دیگر مدعیان می داند. او در این رابطه گفت:«آرژانتین از نظر من اندکی برتر از دیگر مدعیان قهرمانی است و در سطحی بالاتر بازی می کند. شکست برابر عربستان در اولین بازی و پاره شدن نوار شکست ناپذیری به سود تیم شد و اتحاد بازیکنان را بیشتر کرد. آرژانتین در بازی های بعدی برابر مکزیک، لهستان و استرالیا نمایشی بسیار خوب داشت و به شکلی متفاوت بازی کرد.»

والدانو ادامه داد:«آرژانتین را قدرتمندتر از همیشه می بینم. مسی حالا بازیکنی بسیار باانگیزه‌تر و بالغ‌تر از قبل است و می داند که در آخرین جام جهانی خودش می تواند بهترین عنوان قهرمانی دوران فوتبالش را کسب کند. البته معتقدم باید بسیار مراقب هلند باشیم. هلند با هدایت فن‌خال هجومی کار می کند و می تواند برابر هر تیمی خطرساز باشد. من خوشبینم و امیدوارم به نیمه نهایی برویم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۶۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان