//
کدخبر: ۳۷۷۲۷۱ //

راه این مس به ترکستان است / اولین شکست در کارنامه نخعی

پس از پایان هفته نهم لیگ دسته دوم باشگاه مس نوین کرمان با کسب تنها پنج امتیاز در رده دوازدهم جدول جای گرفته است.

راه این مس به ترکستان است / اولین شکست در کارنامه نخعی
به گزارش فرتاک نیوز،

 شرکت ملی مس با سرمایه گذاری ویژه در بخش های مختلف ورزش کمک شایانی به پیشرفت ورزش کشور انجام داده و مدیران مجوعه مس در بخش فوتبال نیز توجه خاصی دارند.

مس نوین کرمان به عنوان یکی از تیم های مجموعه مس طی سال های گذشته شرایط خوبی در لیگ دسته دوم نداشته و این فصل سودای سقوط در سر دارد.

رضا ترک زاده که ید طولایی در هدایت تیم های این مجموعه داشته طی هفته های گذشته پس از به بن بست رسیدن از سمت خود کنار رفت تا احمد نخعی سرمربی فصل گذشته این تیم بار دیگر سکاندار مس نوین شود.

کرمانی ها پس از گذشت ۸ بازی تنها ۵ امتیاز کسب کرده بودند و ساعاتی قبل در خانه و با هدایت مربی جدید خود برابر شهدای رزکان تن به شکست دادند تا همچنان جزو مدعیان اصلی سقوط به لیگ دسته سوم باشند.

مس نوین با به ثمر رساندن چهار گل شرایط وخیمی در خط هجومی دارد و تفکرات ترک زاده کمکی به پیشرفت تیم نکرد و حال نخعی در اندیشه جبران نتایج است.

اگر نگاهی به آمار ثبت شده این تیم بیندازیم متوجه عمق فاجعه نتیجه گیری مس نوین خواهیم شد و سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا مدیران مس از تعداد خاصی از مربیان آن هم به صورت تکراری برای هدایت مس نوین استفاده می‌کنند!

حال باید منتظر بود و باید دید که مس نوین با نخعی راه نجاتی پیدا می‌کند یا تفکرات تکراری این مربیان مس را به ترکستان می‌برد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۲۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان