تاریخ انتشار: 1397/06/18 12:03
کد خبر: 131086

نوشدارو بعد از مرگ سهراب؛حکایت این روزهای سرخابی ها

در خبرها آمده است باشگاه استقلال یک وکیل کانادایی به خدمت گرفته تا در مختومه کردن پرونده های شکل گرفته علیه این باشگاه در فیفا به آبی پوشان کمک کند.
نوشدارو بعد از مرگ سهراب؛حکایت این روزهای سرخابی ها

پیش از این باشگاه پرسپولیس در پرونده ریزه اسپور وکیل خارجی به خدمت گرفته بود تا پنجره تابستانی به روی این تیم باز شود اما پنجره باز نشد! بخشش پرسپولیس از پرداخت جریمه نقدی به باشگاه ریزه اسپور نیز تنها به دلیل توصیه مسئولان سیاسی به باشگاه ترک و هم چنین توافق باشگاه پرسپولیس با ریزه اسپور بوده است.

 

به واقع در همه سال های اخیر وکیل های خارجی هیچ کاری برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از پیش نبرده اند. البته که تقصیری متوجه آنها نیست. وقتی مدارک مستند علیه این دو باشگاه است دیگر از دست بهترین وکیل ها کاری برنمی آید.

 

اما اگر این دو باشگاه پیش از عقد قرارداد با بازیکن خارجی وکیل خارجی یا یک وکیل ایرانی خوب به خدمت می گرفتند این شکایت ها در فیفا مطرح نمی شود و ضرری به دو باشگاه نمی رسید.اگر باشگاه استقلال وکیل خوب داشت متوجه می شد که دعوتنامه با پیش قرارداد تفاوت دارد و برای بازیکن خارجی که قرار است بعد از شرکت در تمرینات و تست پزشکی باشگاه، قرارداد امضاء کند دعوتنامه می فرستاد نه پیش قرارداد.

 

از سویی اگر چنین وکیلی در باشگاه پرسپولیس هم کار می کرد این باشگاه مهدی طارمی را از تیم ریزه اسپور فرا نمی خواند و با او قرارداد امضاء نمی کرد و اگر هم نیت به انجام این کار داشت ابتدا به مهدی طارمی توصیه می کرد با باشگاه ریزه اسپور توافق کند همانند کاری که رامین رضاییان کرد.

 

ساده تر اینکه اگر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وکیل حقوقدان در کادر مدیریتی خود داشتند این همه متضرر نمی شدند. در سال های اخیر پرونده های خارجی ضررهای هنگفتی به دو تیم استقلال و پرسپولیس زده و اینطور می شود گفت هر ساله نیمی از بودجه جاری دو تیم و حتی بیشتر را بدهی های خارجی می بلعد!

 

تکاپوی استقلال و پرسپولیس برای گرفتن وکیل بعد از اینکه از سوی فیفا محروم می شوند حکایت نوشدارو بعد از مرگ سهراب است.بکارگیری از این وکلا برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای خالی نبودن عریضه است. در دادگاه هم همه محکومین از وکیل بهره می بردند اما این به معنی تغییر رای نیست.

 

استخدام وکیل بعد از محرومیت تا اکنون هیچ فایده ای برای دو باشگاه نداشته به این خاطر که این دو باشگاه به قوانین بین المللی آشنا نیستند و به همین خاطر دست به رفتارهایی می زنند که نقض قانون است. در چنین شرایطی هم فیفا به ضرر سرخابی ها رای می دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nwbnv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جپاروف: اگر ۱۳۰ هزار دلارم را ندهید، شکایت می‌کنم