//
کدخبر: ۳۷۶۸۷۱ //
اروگوئه هم مشتری بیلسا شد

این مربی، خواهان زیادی در تیم‌های ملی دارد

بعد از مکزیک، اروگوئه نیز به دنبال استخدام مارچلو بیلسا به جای دیگو آلونسو است.

این مربی، خواهان زیادی در تیم‌های ملی دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

اروگوئه روز گذشته علی‌رغم کسب برتری مقابل غنا، به علت گل زده کمتر نسبت به کره جنوبی از صعود به دور حذفی جام جهانی 2022 بازماند تا یکی از پر ستاره‌ترین تیم‌های ملی حال حاضر دنیا نیز به خانه بازگردد.

بعد از این بازی خبر رسید که دیگو آلونسو سرمربی اروگوئه به دنبال استعفا از سمت خود است تا مربی بهتر و با تجربه‌تری جایگزین او شود.

حالا طبق ادعای سایت TYC SPORTS، فدراسیون فوتبال اروگوئه مارچلو بیلسا را به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی آلونسو در نظر دارد و به دنبال این است مذاکرات ابتدایی را برای سپردن هدایت تیم ملی به او انجام دهد.

بیلسا پس از اینکه از هدایت لیدز یونایتد در لیگ برتر انگلیس برکنار شد، تا الان هدایت هیچ تیمی را بر عهده نگرفته و هم‌اکنون یکی از افرادی است که خواهان زیادی برای حضور روی نیمکت تیم‌ها دارد.

پیش از این از بیلسا به عنوان چهره‌ای اصلی برای سپردن هدایت تیم ملی مکزیک به او نام شناخته می‌شد. البته گزینه‌های دیگری هم در کنار این مربی سرشناس مطرح بودند. اما به نظر می‌رسد بیلسا را باید به عنوان سرمربی اروگوئه بدانیم، چرا که فدراسیون فوتبال این کشور تنها گزینه خود را این مربی با تجربه مطرح کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۸۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان