//
کدخبر: ۳۷۶۰۰۹ //

جام جهانی قطر| همه چیز به روز آخر رسید؛تقسیم امتیازات بین هلند و اکوادور

جام جهانی قطر - دومین بازی گروه A‌ از دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ با تساوی تیم‌های ملی هلند و اکوادور به پایان رسید.

 جام جهانی قطر| همه چیز به روز آخر رسید؛تقسیم امتیازات بین هلند و اکوادور
به گزارش فرتاک نیوز،

در دومین بازی از روز نخست دیدارهای دور دوم مرحله گروهی جام جهانی 2022، امروز (جمعه) از گروه A تیم‌های ملی هلند و اکوادور در ورزشگاه خلیفه به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی هلندی‌ها خیلی زود و تنها 6 دقیقه پس از آغاز بازی توسط کادی گاکپو به گل رسیدند و به سبب همین گل نیمه نخنست را هم با پیروزی به پایان رساندند.

نتیجه این بازی در حالی رقم خورد که هلندی‌ها از نظر تملک توپ نسبت به حریف خود وضعیت بهتری داشتند اما این اکوادور بود که موقعیت‌های خطرناک بیشتری روی دروازه لاله‌های نارنجی به وجود آورد. در حالی که تنها ضربه داخل چارچوب هلند به گل تبدیل شد، اکوادوری‌ها سه بار به طور جدی دروازه حریف را تهدید کردند که تنها یکی از آنها به گل تبدیل شد.

با این نتیجه هلند و اکوادور هر دو تیم چهار امتیازی شدند و به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول قرار گرفتند. این در حالیست که آمار این دو تیم در تفاضل گل، گل‌های زده و خورده نیز برابر است. پس از آنها نیز سنگال با 3 امتیاز در رده سوم است و قطر بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد. تساوی هلند و اکوادور حذف قطر از گردونه رقابت‌ها را نیز قطعی کرد.

هلند با کسب حتی یک تساوی از بازی آخر خود برابر قطر می‌تواند صعودش را قطعی کند که احتمال این اتفاق بسیار زیاد است. اکوادور هم برای صعود یک امتیاز از سنگال می‌خواهد اما مأموریت این تیم برابر قهرمان آفریقا به مراتب سخت‌تر از بازی هلند خواهد بود. هر دو بازی به صورت همزمان روز سه‌شنبه از ساعت 18:30 برگزار می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۰۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان