//
کدخبر: ۳۷۵۴۶۵ //
جام جهانی 2022 قطر

روزبه چشمی در قلب دفاع، اشتباه بزرگ کی روش

روزبه چشمی در پست مدافع میانی و در نیمه نخست دیدار با انگلیس اصلا خوب کار نکرد.

روزبه چشمی در قلب دفاع، اشتباه بزرگ کی روش
به گزارش فرتاک نیوز،

روزبه چشمی بازیکن دو پسته است اما بارها و بارها ثابت شده او در پست هافبک دفاعی بازیکن بهتری است تا مدافع میانی به خصوص در این شرایط سنی. ریکاردو ساپینتو بعد از حضور در استقلال در بازی های ابتدایی خیلی زود متوجه این موضوع شد و این بازیکن را یک خط جلوتر آورد تا به عنوان تک بازیکن در جلوی خط دفاعی بازی کند و دو هافبک هم روی دست او بازی کنند.

ترکیب امروز تیم ملی در دیدار بر انگلیس اعلام شد، حضور روزبه چشمی در قلب خط دفاعی و در کنار سید مجید حسینی یک سورپرایز نه یک اشتباه بزرگ بود، چرا که پست تخصصی این بازیکن هافبک دفاعی است و در این پست ارایه گر بازی های خوبی در استقلال در یازده هفته سپری شده از مسابقات بود. این اشتباه در حالی صورت گرفت که تیم ملی روی نیمکت و در این پست چند بازیکن تخصصی داشت. محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده که در بازی های مقدماتی نمایش خوبی در فاز دفاعی داشتند.

رد و پای روزبه چشمی در گل های تیم ملی انگلیس در نیمه نخست کاملا پیداست و بیشتر از اینکه اشتباهات او در نیمه نخست بازی برجسته باشد، تصمیم اشتباه کارلوس کی روش سوال بر انگیز است. استفاده از روزبه چشمی در پست غیر تخصصی آنهم در برابر انگلیس که مدعی قهرمانی در جام جهانی این دوره است.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۵۴۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان