//
کدخبر: ۳۷۵۳۲۶ //

خداحافظی لوکاکو با ۲ بازی اول جام جهانی

رسانه‌ها به نقل از یک منبع مطلع نزدیک به تیم بلژیک گزارش کردند، روملو لوکاکو، ستاره تیم فوتبال بلژیک به دلیل مصدومیت دو بازی اول این تیم در جام جهانی را از دست داد.


خداحافظی لوکاکو با ۲ بازی اول جام جهانی
به گزارش فرتاک نیوز،

 پایگاه اینترنتی بی ساکر نوشت، این بازیکن مهاجم تیم ملی بلژیک از زمان ورود این تیم به قطر در روز جمعه در جلسات تمرینی رسمی اول "شیاطین سرخ" شرکت نکرده و در حال طی درمان مصدومیتش از ناحیه همسترینگ است.

لوکاکو بهترین بازیکن گلزن تاریخ تیم ملی بلژیک با زدن ۶۸ گل در ۱۰۲ مسابقه است. او در حالی برای بازی در تیم ملی بلژیک درجام جهانی ۲۰۲۲ فراخوانده شد که روبرتو مارتینز، سرمربی این تیم به ناآمادگی کامل وی برای بازی‌ها اذعان کرده بود.

این بازیکن ۲۹ ساله در ۱۸ ماه گذشته دوره سختی را سپری کرده و بعد از گذراندن یک فصل ناامید کننده در تیم چلسی به عنوان بازیکن قرضی به اینتر میلان برگشت. او از ماه اوت تا کنون بعد از برداشتن جراحت در بازی  اینترمیلان با لاتزیو  که به شکست ۳-۱ اینتر انجامید، تنها دو بازی را برای اینتر بازی کرده است.

او ماه گذشته میلادی مجددا در وضعیت عادی به میادین برگشت و در پیروزی چهار بر صفر اینتر در برابر ویکتوریا پلزن گلزنی کرد اما مجددا چند روز بعد دچار جراحت از ناحیه همسترینگ شد.

اولین بازی تیم ملی بلژیک در جام جهانی قطر روز چهارشنبه برابر کانادا است. بازی بعدی آن برابر مراکش است و در اوایل ماه آینده میلادی نیز در آخرین بازی مرحله گروهی خود برابر کرواسی به میدان خواهد رفت. چالش مارتینز مربی بلژیک اکنون انتخاب جانشینی برای لوکاکو است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۵۳۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان