//
کدخبر: ۳۷۵۱۲۹ //
سایپا تهران 2 - 1 آرمان گهر سیرجان

نفس راحت محمود فکری و شاگردانش/ سلام سایپا به جمع تیم‌های صدرنشین

سایپا تهران در هفته چهاردهم لیگ یک برابر آرمان گهر سیرجان به پیروزی رسید.

نفس راحت محمود فکری و شاگردانش/ سلام سایپا به جمع تیم‌های صدرنشین
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم‌های سایپا تهران و آرمان گهر سیرجان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 2بر1 به سود شاگردان محمود فکری به پایان رسید تا آنها به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کنند.

سایپا تهران که تا قبل از این بازی با 19 امتیاز در رده ششم جدول قرار داشت، خوب می دانست کسب سه امتیاز این بازی تا چه اندازه برایش دارای اهمیت می باشد و باید به مصاف تیمی می رفت که با 15 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار داشت.

در نیمه اول این بازی و در دقیقه 20 سایپا به یک پنالتی رسید که رضا خالقی فر نتوانست آن را به گل تبدیل کند تا آه از نهاد فکری و شاگردانش برآید و بازی با نتیجه بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی در دقیقه 50  تیم سایپا توسط اکبر آفاقی به گل رسید اما سه دقیقه بعد آرمان گهر توسط سعید عزت آبادی پور گل مساوی را وارد دروازه سایپا کرد تا همه چیز به تساوی برسد.

در ادامه بازی و در دقیقه 78 باز هم سایپا بود که به گل رسید و توانست توسط مرتضی خراسانی دروازه شاگردان قاسم شهبا را باز کند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد و سایپا به سه امتیاز ارزشمند دست یابد و امتیازهای خود را به عدد 22 برساند تا امیدوار به هفته های آینده باشد. 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۵۱۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان