//
کدخبر: ۳۷۵۱۲۱ //
تمرین در گرم‌ترین ساعت قطر؛

فن خال و تصمیمی که همه را شگفت زده کرد!

با تصمیم عجیب لوئیس فن خال، هلندی ها با شرایط عجیبی در قطر تمرین می کنند.

فن خال و تصمیمی که همه را شگفت زده کرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 لوئیس فن خال به عنوان یک مربی با روش های عجیب و غریب شهرت دارد، اما این رویکرد اغلب برای او موفقیت به همراه داشته است.  این سرمربی باتجربه با هلند در مسابقات جهانی برزیل در سال 2014 به مقام سوم دست یافت و در جام جهانی امسال اتفاقات بزرگی از او انتظار می رود.

فن خال بلافاصله پس از ورودش به قطر، با تصمیم خود برای تمرین در گرمای شدید، یعنی دقیقا ظهر، همه را شگفت زده کرد. دمای هوا در آن زمان 32 درجه سانتیگراد بود در حالی که درصد رطوبت هوا 50 درصد بود.

اگرچه هلند اولین بازی گروهی خود را روز دوشنبه ساعت 19:00 به وقت محلی برابر سنگال برگزار می‌کند و در آن زمان دمای هوا حدود 26 تا 27 درجه خواهد بود، اما فن خال می خواست تیمش هر چه زودتر به گرمای قطر عادت کند.

آنها در کشور خود در باران و سرما تمرین کردند تا در دوحه شرایط کاملاً متضادی را تجربه کنند. هلندی ها در زمین شماره 6 دانشگاه قطر تمرین خواهند کرد که سایر تیم های ملی از جمله آرژانتین و اسپانیا از آن استفاده خواهند کرد.

1qlnoj4w

علاوه بر این، سرمربی هلندی می خواهد بازیکنانش به آداب و رسوم محلی عادت کنند، بنابراین امروز در نشستی با کارگران شاغل در جام جهانی شرکت خواهند کرد.

لاله های نارنجی چهار سال پیش در جام جهانی روسیه حضور نداشتند، بنابراین جالب است که ببینیم با هدایت یک سرمربی باتجربه که بعد از جام جهانی بازنشسته می شود، چه چیزی می توانند در قطر ارائه دهند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۵۱۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان