//
کدخبر: ۳۷۴۷۱۸ //

بیانیه رسمی منچستریونایتد در واکنش به صحبت‌های جنجالی رونالدو

باشگاه منچستریونایتد با انتشار بیانیه‌ای به انتقادات تند رونالدو واکنش نشان داد.

بیانیه رسمی منچستریونایتد در واکنش به صحبت‌های جنجالی رونالدو
به گزارش فرتاک نیوز،

حرفهای جنجالی کریستیانو رونالدو علیه باشگاه منچستریونایتد و سرمربی این تیم، بازتابی گسترده در رسانه های جهان داشت و باشگاه منچستریونایتد مجبور به واکنش نشان دادن به این موضوع شد.  

ستاره پرتغالی شیاطین سرخ در گفت‌وگو با پیرز مورگان مجری سرشناس انگلیسی به شدت مدیران و کادر فنی یونایتد را مورد انتقاد قرار داد و به نظر می‌رسد دوران حضور رونالدو در یونایتد به پایان رسیده است.

سایت اسکای اسپورتس در گزارشی مدعی شد مدیران و بازیکنان منچستریونایتد هنوز متوجه نمی شوند که چرا کریستیانو رونالدو چنین حرف‌هایی را در رسانه‌ها مطرح کرده است. همه اعضای باشگاه به شدت ناامید شدند و نمی‌دانند رونالدو چرا این‌گونه به باشگاه، سرمربی و هم‌تیمی‌هایش بی‌احترامی کرده است..

دوشنبه شب باشگاه منچستریونایتد بیانیه ای رسمی در واکنش به مصاحبه جنجالی رونالدو منتشر کرد. در این بیانیه آمده است:«باشگاه مصاحبه صورت گرفته توسط کریستیانو رونالدو را تحت بررسی قرار خواهد داد و پس از مشخص شدن حقایق، اقدام به پاسخگویی خواهد کرد. تمرکز اصلی ما روی آماده شدن برای نیم فصل دوم و ادامه روند کنونی، اعتقاد و اعتماد بین بازیکنان، سرمربی، مدیران و تمامی کارکنان خواهد بود.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۷۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان