//
کدخبر: ۳۷۴۶۶۴ //

تاج: ما تیم بسیار خوبی داریم ولی نباید انتظار داشته باشیم به که یک نتیجه خیلی عجیب دست یابیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من به قطر نمی‌روم ولی به فرودگاه آمدم تا برای بازیکنان آرزوی موفقیت کنم

 تاج: ما تیم بسیار خوبی داریم ولی نباید انتظار داشته باشیم به که یک نتیجه خیلی عجیب دست یابیم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی تاج در حاشیه سفر تیم ملی به قطر در فرودگاه حاضر شد و به خبرنگاران گفت: من خودم به قطر نمی‌روم ولی آمدم برای بازیکنان آرزوی موفقیت کنم.امروز در کمپ تمرین تیم ملی مادر 3 شهید خالقی‌پور تیم ملی را بدرقه کرد. یک جو خوب و معنوی با حضور ایشان ایجاد شد.

وی ادامه داد: سپس تیم ملی خدمت رئیس جمهور رفت. در آنجا هم سجادی و هم بنده صحبت کردیم. کی‌روش نیز صحبت کرد و بازیکنان نیز نظراتشان را گفتند. اتفاق خوبی رخ داد. یک جو خیلی خوبی آنجا ایجاد شد که ای کاش بقیه بازیکنان نیز در کنار ما بودند.

رئیس فدراسیون اظهار داشت: رئیس جمهور گفت که این تیم ملی کشور است و ما هم به شدت حمایت می‌کنیم. واقعا هم خوشبختانه این کار تا الان انجام شده است. بالاخره رئیس جمهور کشور است و تیم هم تیم ملی کشور عزیزمان است که امروز اعزام شد. مهمتر از همه، اظهارنظر کی‌روش را خیلی مهم دانستم که به رئیسی قول داد که ما مطمئناً برای شما خوشحالی می‌آوریم. این خبر خوبی بود. بازیکنان هم همینطور، بیرانوند، پورعلی‌گنجی و امیری صحبت کردند. همه صحبت کردند و جو بسیار خوبی بود.

تاج در خصوص توقعات بالا از تیم ملی ایران پیش از جام جهانی گفت: خیلی این مسئله مهمی است. ما همه امیدواریم و برای برد و شادی به قطر می‌رویم ولی باید منطقی باشیم و نباید انتظار داشتیم که یک نتیجه خیلی خیلی عجیب دست یابیم. از آنور پشت‌بام نباید بیفتیم. ما تیم بسیار خوبی داریم. کشوری پهناور و بازیکنانی قدرتمند در اختیارمان است. حتما با انگیزه به قطر می‌رویم و این مسئله خوبی است ولی نباید گفت که همه بازی‌ها را می‌بریم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: در فوتبال هیچ چیزی صد در صد نیست و رئیسی هم قول پاداش به بازیکنان دادند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۶۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان