//
کدخبر: ۳۷۴۶۳۹ //

اظهارات جنجالی رونالدو دنیای فوتبال را به هم ریخت؛ منچستریونایتد به من خیانت کرد!

کاسه صبر ستاره پرتغالی از وضعیتش در منچستریونایتد سرانجام لبریز شد و به تیمی که دو دوره در آن بازی کرده، انواع و اقسام برچسب‌ها را زد.

اظهارات جنجالی رونالدو دنیای فوتبال را به هم ریخت؛ منچستریونایتد به من خیانت کرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 

رونالدو در مصاحبه‌ای 90 دقیقه‌ای با پیرس مورگان ستون‌نویس نشریه سان که بدون شک بی‌پرواترین مصاحبه او در تمام دوران بازیگری‌اش بوده است، منچستریونایتد را به خیانت در حق خود متهم کرد و مدعی شد که در حال سپری کردن سخت‌ترین دوران زندگی‌اش هست.

رونالدو که از زمان بازگشتش به منچستریونایتد در تابستان سال گذشته، مقطع کوتاهی زیر نظر سولسشایر و پس از آن زیر نظر رالف رانگنیک کار کرد، از تابستان امسال که اریک تن‌هاخ هدایت شیاطین سرخ را برعهده گرفت، روزهای جالبی را سپری نکرده و به نیمکت‌نشینی دائمی تبدیل شده است و ظاهراً هم همین موضوع او را بیش از هر چیز دیگری عصبانی کرده است.

رونالدو چندی دیگر باید برای حضور در جام جهانی 2022 راهی قطر شود، در ابتدای مصاحبه خود درباره سه مربی دوره دوم حضورش در منچستریونایتد صحبت کرد و رانگنیک را زیر سؤال برد؛ مرد آلمانی که با وجود مربیگری نکردن در بیش از یک دهه هدایت شیاطین سرخ را برعهده گرفت. او گفت: نمی‌دانم چطور می‌شود که شما حتی مربی نیستید و سرمربی منچستریونایتد می‌شوید؟ من تا قبل از آمدنش به منچستریونایتد هرگز چیزی درباره او نشنیده بودم.

رونالدو: اگر مسی توپ طلای 2018 را می‌برد، بازنشسته می‌شدم!

رونالدو سپس درباره تن‌هاخ صحبت کرد، مرد هلندی که او را به خاطر خودداری‌اش از رفتن به میدان در دقایق پایانی بازی برابر تاتنهام مجازات کرد. او گفت: من برای تن‌هاخ احترام قائل نیستم، چون او هم برای من احترامی قائل نیست. کسی که به من احترام نگذارد، مورد احترام من هم قرار نخواهد گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۶۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان