//
کدخبر: ۳۷۴۱۴۱ //

جنگ وحید کلهر با جوانان بومی در دو جبهه/ کرمانشاه به این بعثت افتخار کند

تیم های امید و بزرگسالان بعثت کرمانشاه با کادر و بازیکنان کاملا بومی به جنگ نابرابر با تیم های پولدار رفته اند.

جنگ وحید کلهر با جوانان بومی در دو جبهه/ کرمانشاه به این بعثت افتخار کند

علی مسعودی؛ رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور درحالی پیگیری می‌شود که بسیاری از تیم‌ها با هزینه‌های سرسام‌آور به دنبال صعود هستند و بعضی از تیم‌ها نیز با سیلی صورت خودشان را سرخ می کنند! در همین مسابقات لیگ دسته دو هم تیم های میلیاردی زیادی به چشم می خورند و تیم‌های بی‌پول بومی هم که تا اینجای کار شاهکار کرده‌اند. تیم‌هایی که از هیچ جایی حمایت نمی‌شوند و بخش خصوصی با کلی مشکلات آنها را اداره می کند.

یکی از این تیم‌ها بعثت کرمانشاه است که هدایت آن را وحید کلهر برعهده دارد. مربی که سالها کنار مربیانی ماننده فرهاد کاظمی، سیروس دین محمدی، محسن عاشوری و دیگران فعالیت داشته و این فصل به عنوان سرمربی در شهر خودش فعالیت می‌کند. این مربی جوان و آینده دار با بازیکنان کاملا بومی هم هدایت بزرگسالان بعثت کرمانشاه را برعهده دارد و هم تیم امید را که اتفاقا در هر دو جبهه نتایج قابل توجه‌ای را کسب کرده و الان هم‌ تیم‌ امید او با حضور تیم‌های صنعتی در صدر جدول قرار گرفته است.

این مربی آینده‌دار در استان کم امکانات کرمانشاه با جوانان بومی بدون اینکه در هر بازی کلی بهانه بیاورد و مثل خیلی از مربیان عدم نتیجه‌گیری را به گردن این و آن بیندازند، پا به پای تیم‌های پولدار حرکت می‌کند که انتظار می رود حداقل مسئولین استان کرمانشاه از تنها نماینده استان حمایت لازم را بکنند تا باز هم شاهد شکوفایی بازیکنانی نظیر کاوه رضایی و بختیار رحمانی باشیم.

فراموش نکنید؛ مالک و تنها حمایت کننده بعثت کرمانشاه کسی نیست جز افشین حسنی که انصافا با تمام مشکلات پشت جوانان استان محروم کرمانشاه قرار گرفته و این تیم را حفظ کرده تا حداقل سرمایه‌های فوتبال استان به بیراهه کشیده نشوند و این ورزش پرطرفدار را در کرمانشاه زنده نگه دارد. امید می‌رود که حداقل از تنها نماینده استان حمایت لازم بشود تا سال آینده مردم خوب و زحمتکش کرمانشاه نیز در لیگ دسته اول نماینده داشته باشند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۱۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان