//
کدخبر: ۳۷۴۰۹۷ //

وقتی رامین صدای کی‌روش را درآورد/ شانس یک درصدی مدافع - هافبک پرسپولیس برای جانشینی رضاییان

کمتر کسی باور می‌کرد رامین رضاییان بتواند صدای کارلوس کی‌روش مربی مورد علاقه‌اش را هم درآورد اما...

وقتی رامین صدای کی‌روش را درآورد/ شانس یک درصدی مدافع - هافبک پرسپولیس برای جانشینی رضاییان
به گزارش فرتاک نیوز،

در تمرین امروز تیم ملی، یک اتفاق عجیب رخ داد؛ در بخشی از این تمرین،  امید نورافکن و رامین رضاییان باید از سمت چپ و راست توپ‌ها را روی دروازه ارسال می‌کردند که ارسال‌های نامناسب رضاییان سبب عصبانیت کی‌روش شد و او با صدای بلند فریاد زد: دقت کن. فقط فکر سانتر هستی و چارچوب را نگاه نمی‌کنی. فکر می‌کنی کی هستی!

شاید بخش اول صحبت‌های کارلوس کی‌روش با مدافع راست ملی پوش سپاهان امری عادی در هر تیمی باشد. اینکه سرمربی یک تیم ولو تیم ملی به شاگردش تذکر می‌دهد و گاهی ممکن است این تذکر از لحن دوستانه تبدیل به داد و فریاد شود. نکته مهم اما بخش دوم این اتفاق تمرینی است. جایی که کارلوس کی‌روش هم مثل برانکو ایوانکوویچ یا یحیی گل محمدی ظاهرا از برخی حرکات و رفتارهای شاگردش به ستوه آمده و می‌گوید: فکر می‌کنی کی هستی؟!

رامین رضاییان پیش از این نیز در پرسپولیس مشکلاتی داشت. او خیلی با همبازیانش نمی‌جوشید و قاطی نمی‌شد. این مدافع راست جنجالی با حضور در برنامه "فوتبال برتر و زیر سئوال بردن عملکرد سایر بازیکنان پرسپولیس همه را به نقطه جوش رساند. بازیکنان با تجربه پرسپولیس طی تماس با یحیی گل محمدی خواهان اخراج رامین رضاییان شدند و سرمربی این تیم نیز با آنها موافق بود!

رامین رضاییان با برانکو هم نتوانست بی حاشیه کار کند؛ سفر به ترکیه، همراه کردن مهدی طارمی‌و عقد قرارداد با ریزه اسپور به علاوه درگیری با علی علیپور در اردوی دُبی همه و همه دست به دست هم داد تا سرمربی کروات پرسپولیس عذرش را بخواهد! رضاییان در دوران دراگان اسکوچیچ اصلا به تیم ملی دعوت نشد و خیلی‌ها آن را مرتبط با مشکلات حاشیه‌ای این بازیکن عنوان کردند. چه بسا اگر دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران می‌ماند، این بازیکن ساروی دیگر هرگز رنگ پیراهن تیم ملی و جام جهانی را نمی‌دید اما از بخت خوبش، کارلوس کی‌روش جانشین مرد کروات شد.

حالا به نظر می‌رسد مرد پرتغالی هم از برخی رفتارهای مدافع راست خود به ستوه آمده باشد. مدافعی که سردار آزمون هم چند ماه پیش طعنه سنگینی به او زد و در برنامه زنده تلویزیونی این بازیکن را زیر سئوال برد! با این تفاسیر آیا فکر می‌کنید رامین رضاییان در جام جهانی قطر نیز همچون روسیه فیکس تیم ملی باشد؟

این احتمال هم وجود دارد او خط بخورد و شانس یک درصدی برای دعوت به تیم ملی به دانیال اسماعیلی فر مدافع راست پرسپولیس رو کند. آنچه مشخص است بعید می‌دانیم کارلوس کی‌روش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رامین رضاییان را در تیم ملی فیکس بازی دهد؛ چرا که صادق محرمی‌سرحال، آماده و بی حاشیه را در اختیار دارد.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۰۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان