//
کدخبر: ۳۷۳۷۸۷ //

بهترین گلزنان پرسپولیس، یا «لوکادیا» یا هیچ‌کس!

در میان بهترین گلزنان لیگ، به غیر از «لوکادیا» نماینده‌ای از پرسپولیس حضور ندارد.

بهترین گلزنان پرسپولیس، یا «لوکادیا» یا هیچ‌کس!
به گزارش فرتاک نیوز،

 در پرسپولیس یا مهاجم گل می‌زند یا بازیکن دیگری این کار را انجام نمی‌دهد. البته این جمله را به شکل دیگری هم می‌توان مطرح کرد و آن هم این است که در پرسپولیس یا لوکادیا گل می‌زند و یا بازیکن دیگری این کار را انجام نمی‌دهد! در میان 15 گلزن برتر لیگ در 11 بازی گذشته پرسپولیس فقط یک بازیکن دارد؛ یورگن لوکادیا. بازیکنی که با زدن 2 پنالتی توانسته با 6 گل زده بهترین گلزن تیمش و بهترین گلزن لیگ تا این‌جای فصل باشد. نکته عجیب این است که در میان بازیکنانی با تعداد گل پایین‌تر هیچ نامی از بازیکن پرسپولیس دیده نمی‌شود.

این در حالی است که استقلال در این لیست 2 نماینده، نساجی 3 و تراکتور 2 نماینده دارند. البته این تیم‌ها به علاوه تیم‌های دیگر با داشتن نمایندگان زیاد در بازیکنان 2 گله تعداد گلزنان خود را افزایش می‌دهند. این در حالی است که پرسپولیس در میان 2 گله‌ها هم فقط یک بازیکن به نام سعید صادقی دارد. به این ترتیب صدرنشین لیگ برتر در قیاس با اکثر تیم‌های دیگر لیگ کمترین نماینده را در میان گلزنان دارد. بیشترین گلزنان را تیم‌هایی مانند سپاهان (با 5 نماینده)، گل گهر (با 4 نماینده) و تراکتور (با 3 نماینده) دارند.

قطعا یکی از مشکلات پرسپولیس در این فصل که نتوانسته بردهای قاطعانه‌ای به‌دست بیاورد همین مسئله بوده است. تکیه بیش از حد این تیم به یک بازیکن برای گل زدن می‌تواند مشکلات جدی‌تری هم برای سرخ‌پوشان پایتخت در روزهای سخت‌تر به‌وجود بیاورد. اضافه شدن شیخ دیاباته قطعا می‌تواند کمک بزرگی برای پرسپولیس باشد اما دیگر بازیکنان این تیم و هافبک‌ها هم باید به شرایط آرمانی خود بازگشته و تیم‌شان را در باز کردن دروازه حریفان یاری کنند. بازیکنی مانند سعید صادقی یا مهدی ترابی که در این فصل نتوانستند در حد و اندازه‌های فصل گذشته ظاهر شوند و انتظارات از آن‌ها بسیار بالاست. به این لیست باید سروش رفیعی (که البته وظایف متفاوتی در تیم یحیی برعهده دارد)، وحید امیری و مدافعان گلزنی مانند دانیال اسماعیلی‌فر و مرتضی پورعلی‌گنجی را هم اضافه کرد. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۷۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان