//
کدخبر: ۳۷۲۸۹۰ //

نوری: بدون شک ما از همه تیم‌های حاضر در لیگ برتر بهتر بازی می‌کنیم

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: روند حرکتی و پیشرفت آبی‌پوشان رو به جلو است و بدون شک در بین تمام تیم‌های لیگ برتری، بهترین فوتبال را به نمایش می‌گذارند.

نوری: بدون شک ما از همه تیم‌های حاضر در لیگ برتر بهتر بازی می‌کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد نوری از بازیکنان اسبق استقلال که این روزها در نقش یک منتقد ظاهر می شود، از عملکرد آبی‌ها در این فصل رضایت دارد. او در مصاحبه‌ای به نکته‌های زیر اشاره کرد:

*روند حرکتی و پیشرفت تیم روبه جلوست، استقلال در بین تمام تیم‌های لیگ برتری بهترین فوتبال را به نمایش می‌گذارد.

*آبی‌پوشان مهره‌های خوبی را در ترکیب خود در اختیار دارند؛ بازیکنانی که هر کدام از آنها از بهترین‌های ایران هستند. نفرات شاخص در استقلال آنقدر زیاد است که ۲ بازیکن ملی‌پوش به نام‌های صالح حردانی و ابوالفضل جلالی نیمکت نشین هستند.

*استقلال برای اولین جام راه زیادی را پیش رو ندارد، به نظر من اولین جام به زودی به تیمی خواهد رسید که امسال حرف‌های زیادی را برای گفتن خواهد داشت.

*رقیب استقلال در سوپر جام نساجی مازندران است، با تمام احترامی که برای نساجی مازندران قائل هستم باید بگویم استقلال یک سرو گردن بالاتر از این تیم است و روز چهارشنبه با اختلاف چند گل به برتری می‌رسد.

*وزارت ورزش بهترین تصمیم را برای استقلال گرفت و به مدیری حکم داد که پرافتخارترین مدیرعامل استقلال بعد از انقلاب محسوب می‌شود و هم از محبوبیت زیادی بین هواداران برخوردار است.او کارش را بلد است و آمده است تا استقلال را به ساحل آرامش رسانده و چالش‌هایی را که همواره با آن سروکار داشت از پیش رو بردارد هر چند که او با کوهی از مشکلات باشگاه را تحویل گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۸۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان