//
کدخبر: ۳۷۲۳۵۱ //
اصفهان؛ مهاجری را بدرقه میکند؟

اردوی نفت مسجد سلیمان در بحران کامل/ مهاجری شاید وقتی دیگر!

شاید دیدار نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن آخرین حضور مهاجری برای نشستن روی نیمکت نفت باشد.

اردوی نفت مسجد سلیمان در بحران کامل/ مهاجری شاید وقتی دیگر!

مجتبی رجب زاده؛ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور پیش از جام جهانی قطر برگزار می‌شود که در یکی از این بازی های در روز جمعه نفت مسجدسلیمان که هدایت آن برعهده محمد رضا مهاجری می باشد به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود.

اما در این راستا و قبل زا آغاز هفته یازدهم ،خبرهایی از اردوی تیم مهاجری شنیده می‌شود؛ خبرهایی نزدیک به واقعیت از پیج‌های هواداری این باشگاه مبنی بر اینکه آخرین حضور سرمربی این تیم بر روی نیمکت دارد.نکته قابل توجه بی‌تفاوتی یزدی و هواداران مسجد سلیمان در خصوص کسب هر نتیجه‌ای اهم از پیروزی؛ شکست یا تساوی میباشد که ظاهرا کارد به استخوان اهالی جنوبی نشین فوتبال کشور نیز رسانده است.

سرمربی محبوب ابتدای فصل زرد پوشان نفتی که تا پیش از ورود به جنگی از پیش مهندسی شده مقابل مدیرعامل این تیم؛ به همراه عماد مهاجری پسر ارشدش از جایگاه و محبوبیت خاصی نزد هواداران متعصب مسجد سلیمانی برخوردار بودد؛ به یکباره به پایین‌ترین سطح خود رسیده است تا شاید شاهد حضور آخرین روزهای محمد رضا مهاجری در نفت مسجد سلیمان باشیم.

تقریبا بعد از گذشت پنج هفته از آغاز تنش با مدیرعامل توسط مهاجری؛ شاهد محبوبیت بیشتر مدیرعامل بومی نفتی‌ها هستیم که تا به امروز اهالی مسجد سلیمان و پیشکسوتان این تیم از وی در مقابل موضع گیری سرمربی تیم شهرشان حمایتی همه جانبه داشته اندد و در همین راستا کار به درگیری محمد رضا مهاجری با تعدادی از لیدرهای مسجد سلیمانی کشیده شده است. اما همانطور که پیشتر ذکر شد؛ یزدی علی رغم این که نشان داده اهل درگیری و حاشیه‌های فوتبالی نیست؛ تسلیم مسیر کج نشده و در جاده خاکی بعضی‌ها منحرف نشده است.

او از هواداران و رسانه‌های نزدیک به تیم درخواست ایجاد آرامش و دوری نمودن از تنش در مقابل سرمربی مشهدی نفت مسجد سلیمان شده است.

قطع به یقین رفتارهای سرمربی نفت برای مدیران و مسئولین فوتبال این شهر تازگی دارد و آنها از تجارب مشابه مهاجری بی‌خبر بوده‌اند؛ چرا که خاطرات ابتدای فصل گذشته وی در مشهد و چالشی که در آن برهه حساس و سرنوشت ساز برای عنابی‌پوشان مشهدی در آخرین سال حضورشان در لیگ بوجود آورد را مشهدی‌ها از یاد نبرده‌اند؛ سناریویی که منجر به نرفتن تیم به رفسنجان شد و ثبت رکوردی در تاریخ لیگ برتر فوتبال کشور شکل گرفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۳۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان