//
کدخبر: ۳۷۲۰۶۷ //

بند عجیب در قرارداد ستاره استقلال/ فتح‌الله‌زاده نیامده به دردسر افتاد!

بندی که در ابتدای فصل در قرارداد «محمد محبی» گنجانده شده، باشگاه استقلال را با چالشی جدی و بزرگ روبه‌رو کرده است.

بند عجیب در قرارداد ستاره استقلال/ فتح‌الله‌زاده نیامده به دردسر افتاد!
به گزارش فرتاک نیوز،

از روزی که علی‌ فتح‌الله‌زاده بر صندلی مدیریت باشگاه استقلال تکیه زده، با مشکلات و چالش‌های زیادی مواجه شده؛ چالش‌هایی که برای منجر نشدن به اتفاقی عجیب برای استقلال، نیازمند تلاش شبانه روزی او و تیم مدیریتی‌اش است. یکی از مشکلاتی که باشگاه استقلال در روزهای اخیر با آن روبروست به ماجرای قرارداد محمد محبی بر می‌گردد!

فتح‌الله‌زاده در مصاحبه‌ای که با نمایندگان رسانه‌های گروهی انجام داد، پرده از اتفاق عجیبی در باشگاه اسقلال بر داشت و اعلام کرد: «من برای محبی ۴ روز فرصت دارم تا مبلغی حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیارد پرداخت کنم؛ اگر پرداخت نکنم قرارداد آقای محبی فسخ می‌شود و باید ۶۰۰ هزار دلار هم جریمه بدهیم! این‌ها کابوس است.»

محمد محبی که در ابتدای فصل با باشگاه سانتاکلارا پرتغال قرارداد داشت برای اینکه بتواند در سال منتهی به جام جهانی فوتبالش را در ایران ادامه دهد، به توافق مدیران دو باشگاه نیاز داشت و این اتفاق پس از هفته‌ها مذاکره و در نهایت با پا درمیانی ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال توانست پیراهن آبی‌ها را بر تن کند.

داستان توافق قرارداد محبی یکی از اتفاقات عجیبی است که در روزهای اخیر باشگاه استقلال را با دردسر بزرگی روبه‌رو کرده است. در شرایطی که این تیم با مشکلات زیاد مالی دست و پنجه نرم می‌کند، خبر می‌رسد که اگر آنها نتوانند ظرف چند روز آینده قسط قرارداد محبی را پرداخت کنند باید قید این بازیکن را زده و او را به باشگاه پرتغالی برگردانند!

در توافقی که مدیران وقت استقلال با باشگاه سانتاکلارا داشته‌اند، بندی عجیب را در قرارداد گنجانده‌اند که پذیرفتن آن غیرقابل باور به نظر می‌رسد! در واقع با دیدن این بند، ناخودآگاه جمله معروفی که جلوی درب پارکینگ برخی منازل مسکونی یا سازمان‌ها به چشم می‌خورد، تداعی می‌شود: پارک = پنچری!

در این بند قید شده که اگر باشگاه استقلال نتواند قسط دوم مبلغ توافق‌شده با باشگاه سانتاکلارا را پرداخت کند، قرارداد قرضی این مهاجم با آبی‌ها فسخ شده و این بازیکن به تیم پرتغالی برمی‌گردد و آنها می‌توانند برای آینده این بازیکن تصمیم‌گیری کنند. به عبارت دیگر، در صورت عدم پرداخت این مبلغ، محبی عملا برای استقلال بلااستفاده خواهد شد!

البته فتح‌الله‌زاده در روزهای اخیر تلاش‌های زیادی انجام داده تا با فراهم کردن این مبلغ مانع از بازگشت محمد محبی به‌ پرتغال شود. در شرایطی که منابع درآمدزایی باشگاه استقلال به واسطه اتفاقات و تصمیماتی که در گذشته رخ داده و اتخاذ شده، به شدت محدود است، در ادامه راه باز هم چالش‌های زیادی پیش روی استقلالی خواهد بود که هواداران انتظار دارند در این فصل از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۰۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان