//
کدخبر: ۳۷۱۷۷ //

دیپورت شده استقلال که از خیلی ها بهتر بود

برزای در لیگ شانزدهم 1127 دقیقه برای استقلال بازی کرد و 4 گل زد. آبی ها با گلهای او، 2 امتیاز گرفتند ولی هرکدام از این دو امتیاز، تاثیری شگرف در این تیم و آینده منصوریان داشت.

دیپورت شده استقلال که از خیلی ها بهتر بود
به گزارش فرتاک نیوز،

بدون گلهای برزای در نیم فصل اول که باخت برابر پیکان و سپاهان را در دقایق پایانی به تساوی بدل کردند، منصوریان رنگ نیم فصل دوم را نمی دید.

مثلا او را مقایسه کنید با محسن کریمی که قرارداد داشت و ماند. کریمی در 746 دقیقه بازی برای استقلال لیگ شانزدهم، 3 گل زد و 3 امتیاز گرفت. یا مثلا یعقوب کریمی که 1148 دقیقه بازی کرد بدون اینکه گلی بزند یا پاس گلی بدهد. فرشید اسماعیلی هم کارنامه چندان بهتری نسبت به برزای ندارد. او 1763 دقیقه بازی کرد، 2 گل زد، 2 پاس گل داد و یک پنالتی گرفت. آبی ها با عملکرد او، 6 امتیاز از پرسپولیس و ذوب آهن و سیاه جامگان گرفتند. حتی جابر انصاری را هم باید در نظر داشت. او 1570 دقیقه بازی کرد و 6 گل زد و یک پاس گل داد و 8 امتیاز گرفت.

مهمترین نکته برزای در مقایسه با این نفرات که در استقلال ماندنی شدند، توانایی بازی در چند پست بود. برزای می توانست در سمت راست خط دفاع بازی کند و توانایی بازی در همه پست های خط سوم را داشت و البته در نقش مهاجم هم به کار گرفته شد. درحالیکه اسماعیلی و محسن کریمی و یعقوب کریمی مدافع و مهاجم نوک نبودند و جابر انصاری هم چیزی برای عرضه در دفاع نداشت.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان