//
کدخبر: ۳۷۱۷۴۶ //

موافقت با انتقال شهرخودرو به تهران در گروه حل مشکل پنجره نقل و انتقالات باشگاه

دبیر هیئت فوتبال استان خراسان رضوی با بیان اینکه درخواست باشگاه انتقال این تیم به تهران است گفت: درخواست آنها موافقت شده اما تا زمانی که مشکل پنجره نقل و انتقالات این باشگاه حل نشود این انتقال انجام نخواهد شد.

 موافقت با انتقال شهرخودرو به تهران در گروه حل مشکل پنجره نقل و انتقالات باشگاه
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال شهرخودرو که امسال در لیگ دسته یک فوتبال کشور حضور دارد، تا به این جای کار با آشفتگی که دارد، عملکرد ضعیفی داشته و به نوعی مقابل تمام حریفان  خود با تعداد دریافت گل بالا شکست خورده است. تیمی که در 9 بازی اخیر هیچ بردی نداشته و در مقابل 46 گل دریافت کرده است البته این موضوع به خودی خود یک رکورد محسوب می‌شود.

این شرایط روز به روز آشفته تر شد تا آنجا که در بازی خود مقابل تیم مس شهر بابک تنها با حضور 7 بازیکن وارد زمین شد که دقیقه 3 بازی یکی از بازیکنان مصدوم و از بازی خارج شد و داور هم بر اساس قانون اجازه بازی به تیمی که 6 بازیکن را دارد، نداد و این موضوع بازتاب زیادی در رسانه‌های کشور داشت.

همین موضوع سبب شد تا  سازمان لیگ به موضوع ورود کند و امروز جلسه سرنوشت سازی برای تیم شهر خودرو برگزار شد تا  آنجا که سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد با توجه به حواشی رخ داده برای باشگاه شهرخودرو در جهت حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال، رقابت‌های این تیم در لیگ یک به مدت حداکثر دو هفته معلق شود و در این زمان مالک باشگاه فرصت خواهد داشت که برای رفع مشکلات و تعیین وضعیت این باشگاه اقدام کند.

البته ناگفته نماند که مالک باشگاه خواستار خروج تیم از استان خراسان رضوی شد که سازمان لیگ موافقت اولیه خود را  با این مسئله به شرط رعایت مقررات جاری حاکم بر باشگاه‌های کشور اعلام کرد.

در همین راستا محسن حیدری دبیر هیئت فوتبال استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهارداشت: امروز با اعلام سازمان لیگ بازی‌های تیم شهر خودرو دو هفته به تعویق افتاد تا مشکلات این باشگاه حل شود البته مهمترین مشکل باشگاه بسته بودن پنجره این تیم است  تا بتواند طبق قانون نقل و انتقال فیفا سه بازیکن به تیم اضافه کند.

وی افزود:درخواست باشگاه انتقال این تیم به تهران است که با درخواست آنها موافقت شده اما تا زمانی که مشکل  پنجره نقل و انتقالات این باشگاه حل نشود این انتقال انجام نخواهد شد.

حال بایددید باشگاه شهرخودرو یا همان پدیده که این با نام امیدوحدت به میدان می‌رود با توجه به بدهی سنگین داخلی و خارجی که گفته می‌شود بالغ بر 16میلیارد است می‌تواند پنجره نقل وانتقالات خود را بازکند یا به سرنوشت تیم فوتبال ابومسلم و سیاه جامگان دچار می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۷۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان