//
کدخبر: ۳۷۱۶۵۹ //

مهدی‌پور: فوتبال ایده‌آلی بازی کردیم و بدشانس بودیم/ داور قضاوت خوبی داشت

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: امروز فوتبال خوبی بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم، اما بدشانسی آوردیم.

مهدی‌پور: فوتبال ایده‌آلی بازی کردیم و بدشانس بودیم/ داور قضاوت خوبی داشت
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی مهدی‌پور پس از تساوی بدون گل تیم استقلال مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: مقداری بدشانس بودیم. به نظرم خیلی سوار بازی بودیم و فوتبال ایده‌آلی را بازی می‌کنیم.

وی درباره اینکه ساپینتو معتقد بود آلومینیوم بازی دفاعی را مقابل استقلال انجام داده است، گفت: الان همه تیم‌ها مقابل ما سبک بازی‌شان همینطور است. مقابل ذوب‌آهن موقعیت‌های کمتری داشتیم و توانستیم بازی را ببریم، ولی امروز با وجود موقعیت‌هایی که داشتیم روز خوب دروازه‌بان آلومینیوم بود و با اینکه بازی خوبی انجام دادیم نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم.

«آیا مشکل گلزنی استقلال حل می‌شود؟»، هافبک استقلال در پاسخ به طرح این سؤال گفت: فقط بدشانسی است؛ موقعیت‌های خوبی داشتیم و سوار بازی بودیم. هر کدام از بچه‌ها یکی دو موقعیت گل داشتند، ولی گل نشد. شکل فوتبالی که بازی می‌کنیم ایده‌آل است و باید رو به جلو حرکت کنیم. سعی می‌کنیم بیشتر مالک توپ باشیم، خلق موقعیت کنیم و از موقعیت‌ها هم بهره لازم را ببریم.

مهدی‌پور در مورد جنجال‌های دقایق پایانی بازی توضیح داد: به نظرم دو کارت زردی که اسماعیل شریفات گرفت درست بود. کارت زرد ارسلان مطهری هم درست بود. امروز داور قضاوت خوبی داشت و به صحنه‌ها مسلط بود. فقط یک صحنه برای ما می‌توانست پنالتی بگیرد که آنهم خیلی سخت بود. به نظرم تنها VAR می‌توانست آن صحنه را بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۶۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان