//
کدخبر: ۳۷۱۶۴۵ //

نیک نفس: آلومینیوم با وقت کشی دنبال مساوی بود/ از بازی نکردنم ناراحتم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: روش بازی‌ حریف که نمی‌توان خیلی ایراد گرفت آنها برای مساوی گرفتن بازی می‌کردند ولی وقت کشی زیاد بود

 نیک نفس: آلومینیوم با وقت کشی دنبال مساوی بود/ از بازی نکردنم ناراحتم
به گزارش فرتاک نیوز،

زبیر نیک نفس بعد از تساوی بدون گل استقلال مقابل آلومینیوم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی یک طرفه‌ای را شاهد بودیم و حریف آمده بود که مساوی بگیرد و به نتیجه دلخواهش هم رسید.

وی در مورد دفاع اتوبوسی حریف گفت: به روش بازی‌شان که نمی‌توان خیلی ایراد گرفت آنها برای مساوی گرفتن بازی می‌کردند ولی وقت کشی زیاد بود و هر زمان که بازی سرعت می‌گرفت یکی دو بازیکن حریف روی زمین می افتاد و سرعت بازی را می‌گرفتند و این جالب نیست اما متاسفانه وجود دارد.

نیک نفس در مورد غیبت ساپینتو روی نیمکت گفت: حضور سرمربی می‌تواند قطعا به تیم کمک کند و امیدوارم حضور داشته باشد و به تیم کمک کند.

بازیکن استقلال در مورد اینکه فصل گذشته در قهرمانی تیم نقش داشت و این فصل کمتر بازی می‌کند اظهار داشت: زندگی و فوتبال همین است و بالا و پایین دارد. باید حرفه‌ای باشیم و خودم بهترین تمرین را انجام می‌دهم ولی به تشخیص مربیان نفرات دیگر بازی می‌کنند. از این مساله که بازی نمی‌کنم قطعا ناراحتم اما زندگی و فوتبال همین است و زمان بازی کردن من هم خواهد رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۶۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان