//
کدخبر: ۳۷۱۴۲۶ //
آقایان خودتان را که نمی توانید گول بزنید!

اختصاصی/ادعای عجیب سعید دقیقی در مورد هزینه‌های شمس آذر

سعید دقیقی سرمربی شمس آذر روز گذشته پس از پیروزی برابر سایپا ادعا کرد این تیم درررده هفتم یا هشتم از نظر بودجه است.

اختصاصی/ادعای عجیب سعید دقیقی در مورد هزینه‌های شمس آذر

 امیرحسین نیری؛ تیم فوتبال شمس آذر قزوین که در این فصل یکی از تیم های کهکشانی و متمول لیگ یک است به واسطه همین ریخت و پاش ها تا به اینجا در صدر جدول قرار گرفته است اما این روزها مدیران و سرمربی این تیم ادعاهای عجیبی می کنند.

سعید دقیقی سرمربی جوان و موفق شمس آذر که از ابتدای فصل با مدیرعامل این تیم اختلاف نظرهای زیادی داشت و حتی یک بارهم از هدایت این تیم استعفا داد روز گذشته پس از پیروزی برابر سایپا اعلام کرد بودجه این تیم در فصل جاری جز تیم های هفتم یا هشتم است که باعث تعجب اهالی فوتبال شد.

سعید دقیقی یا از قرارداد ها و پرداختی های سایر تیم ها خبر ندارد یا اینکه با این صحبت دنبال این بوده که فشار ها را از روی تیمش خودش کم کند، شمس آذر در این فصل هر که را که خواست جذب کرد و آنهم به دلیل پرداخت پول بیشتر نسبت به سایر تیم ها بود.

قزوینی ها در این فصل فقط چندین بازیکن با قرارداد های سنگین از جمله احسان جودکی، محمد پاپی، پوریا سرآبادانی، رحمان جعفری، احمپ الجبوری، عباس عسگری و چندین بازیکن دیگر را دارند که جمع همین قرارداد ها از بودجه یک فصل سایر تیم ها بیشتر می شود.

ادعای عجیب سعید دقیقی در مورد هزینه‌های شمس آذر

به هر حال آنها تا این جا نتیجه گرفته اند و هزینه هم هر چقدر که شده باشد ارزش دارد و باید بپذیریم بنگاه به فوتبال و تیمداری تغییر کرده است اما ای کاش سرمربیان و مدیران ما به جای فرار رو به جلو واقعیت ها را بیان کنند چرا که یک بشگاه خصوصی است و دوست دارد هر طوری که می‌خواهد هزینه کند و نه تنها ایرادی بر او وارد نیست بلکه می‌تواند یک نقطه قوت در لیگ دسته اول فوتبال باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۴۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان