//
کدخبر: ۳۷۱۳۲۷ //

۶ سرخابی نزدیک درب خروج

۶‌بازیکنی که این فصل به نیمکت استقلال و پرسپولیس دوخته شده‌اند احتمال جدایی شان در نیم فصل وجود دارد.

6 سرخابی نزدیک درب خروج
به گزارش فرتاک نیوز،

۹‌بازی و ۱۸‌ امتیاز. این عملکرد یعنی یحیی و ساپینتو فصل راضی‌کننده‌ای را پشت سر گذاشته‌اند. ساپینتو بعد از شکست هفته اول روبه‌روی سپاهان، ۸‌بازی بدون باخت را سپری کرده و گل‌محمدی و تیمش نیز با تفاضل گل، صدرنشین لیگ برتر هستند. نتایج خوب این فصل، فرصتی برای خرده گرفتن از این دو مربی به منتقدان آنها نمی‌دهد. همه بازیکنان ۲‌باشگاه اما از شرایط این فصل راضی نیستند. هم استقلال و هم پرسپولیس، نفراتی دارند که این روزها کاملا به نیمکت دوخته شده‌اند؛ بازیکنانی که به ندرت فرصت حضور در ترکیب تیم را به‌دست می‌آورند.

عزیزبک آمانوف

جدایی فرهاد مجیدی از استقلال، همه‌چیز را برای هافبک ازبکستانی این تیم تغییر داد. ساپینتو به هیچ وجه اعتقادی به سبک بازی آمانوف نداشته و برای او جایی در ترکیب اصلی درنظر نگرفته است. عزیزبک آمانوف در این فصل فقط مقابل گل‌گهر به زمین رفته و مجموعا «۳‌دقیقه» برای استقلال بازی کرده است. بعید نیست کار این بازیکن در استقلال با رسیدن نخستین پنجره نقل‌وانتقالاتی تمام شود. مرد پرتغالی اصلا علاقه‌ای به سبک بازی این هافبک ندارد.

سیامک نعمتی

۹‌هفته از شروع لیگ برتر سپری شده و سیامک حتی «یک‌بار» نیز در ترکیب ۱۱‌نفره قرمزها قرار نداشته است. او این هفته روبه‌روی مس، یک‌دقیقه هم برای تیمش بازی نکرد. نعمتی ۶‌بار در این فصل به زمین رفته اما مجموع دقایق حضورش در ترکیب تیم یحیی «۳۴دقیقه» است. ۵‌تعویض این بازیکن در این فصل حوالی دقیقه۹۰ انجام شده و به‌نظر می‌رسد یحیی اعتقادش را به بازی او از دست داده است. برای بازیکنی که زمانی گل صعود پرسپولیس به فینال آسیا را زد، این یک ترقی معکوس به شمار می‌رود.

ارسلان مطهری

داستان ارسلان و استقلال، داستان جالبی است. باشگاه در این فصل تلاش کرد تا او را از فهرست خارج کند اما این تصمیم با موافقت ارسلان روبه‌رو نشد و درنهایت با مخالفت او، پرونده جذب کاوه رضایی نیز بسته شد. مطهری از آن پس فقط «۶‌دقیقه» روبه‌روی پیکان برای تیمش به زمین رفته است. مطهری تا امروز فقط ۳۵‌دقیقه در لیگ بیست و دوم به میدان رفته و بعید است با این روند، علاقه‌ای به ماندن در استقلال داشته باشد.

فرشاد فرجی

او فصل را به‌عنوان یک‌بازیکن ثابت برای پرسپولیس شروع کرد اما از زمان پایان محرومیت و مصدومیت پورعلی‌گنجی، دیگر شانسی برای همراهی تیمش نداشته است. فرشاد فرجی که چند ماه قبل حتی به تیم ملی دعوت شده بود، در ۶‌هفته اخیر فقط یک‌بار آن هم به‌مدت یک‌دقیقه به زمین مسابقه رفته است. بعید است که زوج آماده مرتضی و گولسیانی، فرصت حضور دوباره در ترکیب را به این بازیکن بدهد.

امید حامدی‌فر

هم‌پست بودن با ستاره‌ای مثل مهدی مهدی‌پور، کار حامدی‌فر را در استقلال بسیار سخت کرده است. او به‌عنوان یکی از پدیده‌های جوان لیگ گذشته راهی استقلال شده اما تا اینجا حتی یک‌دقیقه هم برای این تیم به میدان نرفته است. بعید نیست باشگاه او را در زمستان به تیم دیگری قرض بدهد.

مهدی عبدی

وقتی هنوز لوکادیا رسما بازیکن پرسپولیس نشده بود، عبدی به‌صورت ثابت برای این تیم بازی می‌کرد. او در ۲‌هفته اول لیگ مهره فیکس قرمزها بود و البته موقعیت‌های زیادی را از دست داد. در ۷‌مسابقه بعدی اما او ۵ نود دقیقه کامل را روی نیمکت سپری کرده است. عبدی در ۷‌هفته اخیر لیگ برتر، مجموعا ۱۵‌دقیقه از بازی‌های پرسپولیس سهم داشته است. بعید نیست این بازیکن نیز خیلی زود در مسیر جدایی از جمع قرمزها قرار بگیرد. او حالا به فهرست سیاه یحیی اضافه شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۳۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان