//
کدخبر: ۳۷۰۸۴۱ //

ابهام بزرگ پرسپولیس و انتظاراتی که برآورده نشد

بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است سرخپوشان هنوز به هماهنگی کامل در خط میانی نرسیده‌اند و بازیکنان درک متقابلی نسبت به یکدیگر ندارند.

ابهام بزرگ پرسپولیس و انتظاراتی که برآورده نشد
به گزارش فرتاک نیوز،
فرزاد آشوبی درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: حقیقتاً انتظار من برآورده نشد. با توجه به اینکه مس رفسنجان سعی داشت به دروازه پرسپولیس نزدیک شود، موقعیت‌های خوبی نصیب سرخپوشان شد؛ به ویژه در فضای پشت مدافع این تیم ولی ناهمگونی در تیم وجود دارد. بازیکنان خیلی بهتر می‌توانند در زمین با هم ارتباط بگیرند و مدل حرکتی پرسپولیس مطلوب نیست.

وی درباره اینکه پرسپولیس در نیمه دوم عملکرد ضعیف‌تری نسبت به نیمه‌ اول دارد و به نظرش این موضوع به خاطر بحث آنالیز است یا دلیل دیگری دارد؟ گفت: خیلی سخت است در هفته هشتم دلیل ویژه‌ای را برای این موضوع مطرح کنم، ولی با داشته‌هایی که پرسپولیس دارد انتظار بیشتری از این تیم می‌رود. بخشی از ارتباطات هم ربطی به کادرفنی ندارد و تصمیمات لحظه‌ای است که بازیکن با توجه به هوش خود در زمین می‌گیرد. خیلی واضح است که پرسپولیس ساختار بسیار خوبی دارد اما سطح انتظارات از تیمی که یک مدعی بزرگ و جدی قهرمانی است بسیار بیشتر از این است.

«پرسپولیس با وجود حضور سه بازیکن خلاق مانند ترابی، صادقی و رفیعی موقعیت‌های چندانی را برای لوکادیا خلق نمی‌کند؛ دلیل این اتفاق از نظر شما چیست»؟ بازیکن پیشین تیم پرسپولیس در پاسخ به طرح این سؤال تصریح کرد: این نکته یک ابهام بزرگ است. این بازیکنان هنوز ارتباط ویژه‌ای که باعث شود شناخت از یکدیگر پیدا کنند را ندارند و از هارمونی ایده‌آل دور هستند. خیلی خوب است که این هماهنگی به وجود بیاید. هر کدام از این بازیکنان که نام بردید به واسطه توانایی ویژه و خلاقیتی که دارند در صورت درک متقابل‌ از هم می‌توانند خیلی به تیم کمک کنند.

آشوبی یادآور شد: در دیدار با مس آرامش بیشتری در تیم حاکم بود و فکر می‌کنم تمرکز لازم مجدداً به تیم برگشته است ولی این باعث نمی‌شود از بخش‌هایی که نیاز به ترمیم دارد چشم‌پوشی کنیم. پرسپولیس در ادامه فصل بازی‌های بزرگ و سختی دارد.

 
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۰۸۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان