//
کدخبر: ۳۷۰۷۸۸ //

عصبانیت هواداران بارسا از لئو مسی: چرا لایک کردی؟

لایک لیونل مسی به پست اینستاگرام لائوتارو مارتینز باعث عصبانیت برخی هواداران بارسلونا شده است.

عصبانیت هواداران بارسا از لئو مسی: چرا لایک کردی؟
به گزارش فرتاک نیوز،

لئو مسی، بهترین گلزن تاریخ بارسلونا، پست اینستاگرامی لائوتارو مارتینز پس از تساوی 3-3 اینتر در نیوکمپ در روز چهارشنبه برابر بلوگرانا را لایک کرد. ستاره جوان اینتر گل دوم تیمش را به ثمر رسانده و پاس گل سوم را ارسال کرد تا نقش مهمی در کسب این یک امتیاز ارزشمند برای نراتزوری ایفا کند. بدین ترتیب اگر نراتزوری دو هفته دیگر ویکتوریا پلژن را در خانه شکست دهند، به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا می کند.

این بدان معناست که بارسلونا برای دومین فصل متوالی در مرحله گروهی حذف شده و راهی لیگ اروپا می شود، اما این تنها دلیل ناراحتی هواداران این تیم نیست. طرفداران بارسلونا از دیدن لایک لیونل مسی به پست اینستاگرام لائوتارو مارتینز پس از بازی روز چهارشنبه در نیوکمپ ناامید شدند. بسیاری بر این باورند که او به باشگاه سابق خود بی احترامی کرده و اهمیتی به ناراحتی هواداران بارسلونا نداده است.

این اتفاق در حالی رخ داده که قرارداد لیونل مسی با باشگاه پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال بازگشت او به بارسلونا در تابستان سال آینده مطرح شده است. البته برخی هواداران نیز معتقدند این کار لئو مسی نباید تعجب آور باشد، زیرا او و لائوتارو مارتینز هموطن هستند و در جام جهانی ماه آینده در قطر در ترکیب آلبی سلسته به میدان خواهند رفت.

عصبانیت هواداران بارسا از لئو مسی: چرا لایک کردی؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۰۷۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان