//
کدخبر: ۳۷۰۵۱۴ //

هواداران سیتی: هالند نباشد جشنی در کار نیست

هواداران منچسترسیتی از تساوی بدون گل تیم‌شان مقابل کپنهاگن ناراضی هستند و می‌گویند این بازی نشان داده سیتیزن‌ها بدون هالند کاری از پیش نمی‌برند.

هواداران سیتی: هالند نباشد جشنی در کار نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

هواداران منچسترسیتی امروز و از آغاز تا پایان دیدار تیم‌شان با کپنهاگن در لیگ قهرمانان اروپا بی‌تاب بودند تا شاهد حضور ارلینگ هالند در میدان باشند. انتظاری که توسط پپ گواردیولا برآورده نشد و هالند تا پایان بازی روی نیمکت باقی ماند.

هالند در 12 مسابقه برای سیتی در این فصل 20 گل به ثمر رسانده است. پپ گواردیولا که می‌دانست تیمش فارغ از نتیجه دیدار با کپنهاگن شانس بسیار زیادی برای صعود از گروه خود دارد تصمیم گرفت در آستانه بازی مهم با لیورپول در روز یکشنبه به هالند استراحت بدهد.

گواردیولا در پایان مسابقه در واکنش به سوالات خبرنگاران درباره غیبت هالند علت نیمکت‌نشینی او را خستگی اعلام کرد و گفت او بعد از بازی روز یکشنبه مقابل ساوتهمپتون آنقدر خسته بود که نمی‌توانست روی پایش بند شود.

هواداران سیتی: هالند نباشد جشنی در کار نیست

یک کاربر در پایان بازی امشب خطاب به منچسترسیتی در توییتر نوشت:" هالند نباشد جشنی در کار نیست".

کاربر دیگری با واکنشی مشابه می‌گوید:" نبود هالند مساوی است با گل نزدن منچسترسیتی".

برخی دیگر از هواداران منچسترسیتی از عملکرد تیم‌شان در این بازی عصبانی‌تر بودند و انتقادهای تندتری داشتند. یک هوادار سیتی در توییتر نوشت:" منچسترسیتی بدون هالند به درد نمی‌خورد".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۰۵۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان