//
کدخبر: ۳۷۰۲۶۸ //

پیوس: لوکادیا خارج از محوطه جریمه بی‌خطر است/ پرسپولیس تمرکز نداشت

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که دوری مهاجم هلندی سرخپوشان از دروازه حریفان او را تبدیل به یک مهاجم بی‌خطر می‌کند.

پیوس: لوکادیا خارج از محوطه جریمه بی‌خطر است/ پرسپولیس تمرکز نداشت
به گزارش فرتاک نیوز،

فرشاد پیوس در خصوص روند نزولی پرسپولیس در دو هفته اخیر اظهار داشت: درست است که تیم گل‌محمدی مقابل تراکتور و سپاهان نتایج خوبی نگرفته اما زود است که نگران شویم و زمان برای موفقیت وجود دارد. پرسپولیس با 2 برد می‌تواند به مسیر قبل از اردوی تیم ملی هم برگردد. عدم تمرکز عامل اصلی نتیجه نگرفتن سرخپوشان در دو بازی گذشته است.

وی ادامه داد: پرسپولیس باید به لحاظ ذهنی ریکاوری خوبی داشته باشد. گل‌محمدی بیشتر از همه به فضای تیمش احاطه دارد و حتماً در دو بازی گذشته هم متوجه این موضوع شده و درصدد رفع آن برخواهد آمد. تیمی که به دنبال قهرمانی است نباید به راحتی امتیاز از دست بدهد، هرچند سپاهان و تراکتور جزو تیم‌های مدعی هستند اما پیروزی مقابل حریفان مستقیم شانس قهرمانی را بیشتر می‌کند. به همین جهت سرخپوشان در بازی آینده هم نباید مقابل مس رفسنجان بی‌گدار به آب بزنند. شاگردان گل‌محمدی بازی سختی مقابل مس خواهند داشت و فقط باید در ورزشگاه آزادی به برد فکر کنند.

مهاجم پیشین پرسپولیس درباره افت لوکادیا پس از 4 گلی که به ثمر رساند، عنوان کرد: لوکادیا از جمله مهاجمانی است که در محوطه جریمه خطرناک است. دوری او از دروازه حریفان این بازیکن را تبدیل به یک مهاجم بی‌خطر می‌کند. در بازی با سپاهان بارها دیدیم که لوکادیا به مرکز زمین می‌آمد تا صاحب توپ شود و این یک ایراد بزرگ برای مهاجم است، چون نیمی از توانش را از دست می‌دهد. دلیل دیگری هم که وجود دارد این است که پرسپولیس نباید با یک مهاجم بازی کند. می‌توانیم یک بازیکن را در کنار لوکادیا قرار دهیم تا با نفرات بیشتری مقابل دروازه حریف ظاهر شویم.

پیوس با انتقاد از عملکرد هافبک‌های پرسپولیس در دو بازی گذشته خاطرنشان کرد: هر تیمی بهترین مهاجم دنیا را هم داشته باشد وقتی توپ به آن بازیکن نرسد، هیچ اهمیتی ندارد. باز هم به بازی با سپاهان اشاره می‌کنم، لوکادیا در زمین سپاهان سردرگم و بدون توپ بود و مجبور می‌شد که به عقب بیاید تا توپ بگیرد که هیچ ثمری نداشت. تا آنجایی که اطلاع دارم دیاباته فعلاً مصدوم است و البته از شرایط بدنی مهدی عبدی هم خبر ندارم، اما امیدوارم کادرفنی هرچه زودتر ترتیبی دهد تا هم مهدی عبدی به روزهای اوجش برگردد و هم وضعیت دیاباته مشخص شود تا پرسپولیس در کنار لوکادیا مهاجمی دیگری هم در زمین داشته باشد و با دو مهاجم بازی کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۰۲۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان