//
کدخبر: ۳۷۰۲۴۸ //

دوری ادامه‌دار ستاره پرتغالی سپاهان

در مصاف با پرسپولیس برای دومین مسابقه پیاپی خبری از مانوئل فرناندز در فهرست سپاهانی‌ها نبود.

دوری ادامه‌دار ستاره پرتغالی سپاهان
به گزارش فرتاک نیوز،

 هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر که به فیفادی ختم شد؛ در شرایطی برای سپاهان با تساوی بدون گل برابر آلومینیوم اراک همراه بود که در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه، ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان از مصدومیت مانوئل فرناندز خبر داد و این هافبک سرشناس سپاهانی‌ها در مصاف با شاگردان مهدی رحمتی در فهرست طلایی پوشان اصفهانی حضور نداشت.

فرناندز یکی از خریدهای پر سر و صدای سپاهان در پنجره تابستانی بود که با وجود سن و سال بالا، حضورش در فوتبال ایران در میان رسانه‌ها با استقبال مواجه شد و او پس از اینکه در مصاف با استقلال به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد، در دیدار برابر نساجی مازندران اولین حضور فیکس خود را در حالی تجربه کرد که روی ارسال شهریار مغانلو با ضربه سر دروازه علیرضا حقیقی را هم باز کرد.

هافبک تیم ملی پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه در ادامه در سه مصاف سپاهان مقابل گل‌گهر، فولاد و ذوب آهن نیز در ترکیب اصلی قرار داشت تا به دیدار برابر آلومینیوم و مصدومیت او رسیدیم که سبب شده در سه بازی قبلی حتی در لیست سپاهان هم نامش به چشم نخورد.

فرناندز حالا چند هفته‌ای می‌شود که از دسترس کادر فنی سپاهان و این موضوع فقدان بزرگی برای این تیم به شمار می‌‎رود. حالا باید منتظر ماند و دید این بازیکن سرشناس سرانجام چه زمانی بار دیگر عکسی از او در تمرینات سپاهان منتشر می‌شود و چه زمانی دوباره در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی بازی خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۰۲۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان