//
کدخبر: ۳۶۹۹۹۳ //

پورتو آماده فروش طارمی به آرسنال یا چلسی

باشگاه پورتوی پرتغال تصمیم به فروش مهاجم ایرانی‌اش گرفته است.

پورتو آماده فروش طارمی به آرسنال یا چلسی
به گزارش فرتاک نیوز،

آرسنال و چلسی به عنوان دو باشگاه برجسته لیگ برتر انگلیس می‌توانند در نقل‌وانتقالات زمستانی 2023 برای جذب مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو رقابت کنند. بر اساس گزارش روزنامه ابولای پرتغال مهدی طارمی در بهترین فرم خود قرار دارد و در یازده بازی فصل جاری رقابت‌های مختلف تاکنون شش گل برای پورتو زده و هفت پاس گل داده است.

هر چند طارمی رویای قهرمانی با پورتو در لیگ برتر پرتغال را دارد اما این باشگاه حاضر است این مهاجم برجسته‌اش را در نقل‌وانتقال‌های زمستانی بفروشد. پورتو زمستان سال گذشته میلادی نیز لوئیس دیاز را به لیورپول فروخت و بر اساس گزارش‌ها آماده انجام کاری مشابه در مورد مهدی طارمی هستند. پرونده این انتقال باز شده، زیرا هر دو باشگاه چلسی و آرسنال مصمم به جذب طارمی هستند.

سایت ترانسفر مارکت ارزش انتقال طارمی را 18 میلیون پوند برآورده کرده و او می‌تواند گزینه مناسبی برای غول‌های لندنی باشد. آرسنال فصل جدید لیگ برتر انگلیس را خوب آغاز کرده و با یک امتیاز بیشتر از رقبا صدرنشین جدول رده‌بندی است. گابریل ژسوس بازیکن مورد علاقه میکل آرتتا (سرمربی تیم) بوده اما ممکن او ستاره باتجربه دیگری نیز به تیمش اضافه کند. آرسنال برای باقی ماندن در صدر جدول می‌تواند روی مهدی طارمی با توجه به توانمندی بازی هوایی و باثبات تکیه کند.

از سوی دیگر چلسی نیز اوبامیانگ را در خط حمله‌اش دارد اما ستاره گابنی در بازی هوایی خوب نیست. اگر گراهام پاتر به عنوان سرمربی چلسی خواهان یک الیویه ژیروی دیگر در این تیم باشد ممکن است به مهدی طارمی روی بیاورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۹۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان