//
کدخبر: ۳۶۹۸۸۸ //

پیکان تهران - آلومینیوم اراک؛ خبری از دفاع اتوبوسی نخواهد بود

دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پیکان تهران در هفته هشتم لیگ برتر امروز برگزار می شود.

پیکان تهران - آلومینیوم اراک؛ خبری از دفاع اتوبوسی نخواهد بود
به گزارش فرتاک نیوز،

علی مسعودی؛ تیم های پیکان تهران و آلومینیوم اراک در حالی در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند که در  هفته گذشته پیکان مقابل ذوب‌آهن یک بر صفر مغلوب شد و آلومینیوم نیز با همین نتیجه ملوان را شکست داد تا هر دو تیم با شرایط متفاوتی به مصاف هم بروند.

شاگردان مهدی رحمتی به دنبال گرفتن سه امتیاز دیگر هستند تا به یک ثبات برسند و از تیم های پایین جدول جدا شوند. آلومینیوم اراک در حال حاضر با کسب 8 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و سه امتیاز این بازی می تواند شرایط مناسبی در جدول برای آنها بهدنبال داشته باشد. 

اما در آن سوی میدان شاگردان مجتبی حسینی دوست در پیکان قرار دارند و دوست ندارند شکست دیگری متحمل شوند و می‌خواهند در خانه از آلومینیوم امتیاز بگیرند تا شکست هفته گذشته را جبران کنند. آنها نیز هم مانند آلومینیوم اراک دارای 8 امتیاز بوده و در جایگاه یازدهم ایستاده‌اند که پیروزی در این مسابقه می‌تواند دو تیم را از هم‌ جدا کند. فراموش نکنید تیم پیکان در این مسابقه‌ دفاع اتوبوسی نخواهد کرد، چون نیاز مبرمی به سه امتیاز دارد.

لازم به ذکر می باشد در 5 بازی گذشته رودروی این دو تیم، چهار بار مساوی به پایان رسیده است و یک پیروزی نیز با پیروزی 1بر0 آلومینیوم اراک به اتمام رسیده است.

دیدار این دو تیم امروز راس ساعت 15 برگزار می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۸۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان