//
کدخبر: ۳۶۹۸۰۳ //

رحمتی:‌این تعطیلات باعث می‌شود ما به هماهنگی لازم برسیم/ سهیل مهدی عادت دارد مسائل را با شوخی و خنده رد کند!

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: مطمئناً از این وقفه‌هایی که پیش می‌آید ما کمال استفاده را می‌کنیم؛ به خاطر اینکه ما امسال یک تیم جوان و با انگیزه‌ای دور هم جمع کردیم

 رحمتی:‌این تعطیلات باعث می‌شود ما به هماهنگی لازم برسیم/ سهیل مهدی عادت دارد مسائل را با شوخی و خنده رد کند!
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار تیم آلومینیوم اراک مقابل پیکان اظهار داشت: فردا تقابل دو تیم جوان و با انگیزه است. فکر می‌کنم بازی خوبی از آب دربیاید. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که با امتیاز از تهران برویم؛ بعد از روندی هم که برای امتیازگیری و گل نخوردن شروع کردیم ان‌شاءالله فردا هم همین روند را ادامه دهیم. فردا هم بچه‌ها می‌دانند هدف‌مان از این بازی چیست و به لطف خدا سعی می‌کنیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی درباره اینکه تیمش هفته گذشته موفق شده به پیروزی برسد و آیا به نظرش وقفه لیگ برای جام جهانی به نفع این تیم خواهد بود، گفت: مطمئناً از این وقفه‌هایی که پیش می‌آید ما کمال استفاده را می‌کنیم؛ به خاطر اینکه ما امسال یک تیم جوان و با انگیزه‌ای دور هم جمع کردیم و تغییرات زیادی داشتیم. این تعطیلات باعث می‌شود ما به هماهنگی لازم برسیم. ماجرای جام جهانی که مشخص است و باید همه لیگ‌ها تعطیل باشند، اما به جز این فکر می‌کنم اگر برنامه‌ریزی خوبی برای لیگ‌مان داشته باشیم و تاریخ بازی‌ها مشخص باشد ما می‌توانیم برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم و از این تعطیلات حداکثر استفاده را داشته باشیم.

سرمربی تیم آلومینیوم در مورد تغییر ساعت و زمان بازی نیز تاکید کرد: ما به این بی‌نظمی‌ها عادت کردیم. ما تا روز بازی و ساعت 12 ظهر هم آمادگی این را داریم که سهیل مهدی با تجربه این تغییرات را انجام دهد! نه تنها من؛ بلکه بیشتر تیم‌ها از این مسئله ناراحت هستند و امیدوارم یک برنامه‌ریزی درستی شود و آقای کشوری‌فر به این مسئله ورود کند. من هنوز جواب سوالم را هم نگرفتم؛ هنوز جواب مشخصی برای دلیل لغو بازی فولاد و ملوان از ایشان (سهیل مهدی) نگرفتیم. او عادت دارد با شوخی و خنده حرف‌ها را رد می‌کند. دلیل تغییر مکان بازی ما به این دلیل بود که مشکلاتی برای تیم پیکان به وجود آمده بود. جا دارد از آن‌ها تشکر کنم؛ هتل محل استقرار ما هتل آزادی بود ولی مشکلاتی برای پیکان به وجود آمده بود و دوست داشتند محل بازی را تغییر دهند. طبق هماهنگی که مسئولان دو باشگاه انجام دادند باشگاه پیکان به ما لطف کرد و هتل محل استقرار خودشان را به ما دادند و امروز به ما زمین تمرین دادند. ما هم موافقت کردیم که زمین بازی عوض شود. بحث تعامل همه جای دنیا وجود دارد؛ ولی در مورد برنامه‌ریزی بازی‌های لیگ چندین‌بار صحبت کردم ولی جواب روشنی نگرفتیم. مطمئناً نامه‌ای تنظیم می‌کنیم و خدمت آقای تاج می‌رسم تا جواب این مسئله را بدهد که چرا فقط این بازی لغو شده و در 20 روز تعطیلی لیگ برگزار نشده است. حق مسلم ما بود که در شرایط برابر با تیم ملوان بازی کنیم.

رحمتی در مورد اینکه ظاهراً قرار است قهرمان لیگ و جام حذفی فصل جاری به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اعزام شوند و چه برنامه‌ای برای فصل جاری دارد، عنوان کرد: ما در ابتدا که کارمان را شروع کردیم برنامه کاملاً مشخصی به باشگاه دادیم. برنامه ما دو ساله است و همه چیز مشخص است؛ ما سعی می‌کنیم یک تیم جوان و آینده‌دار داشته باشیم. در تمام مسابقات هم با توجه به بازیکنانی که داریم با تمام قوا شرکت می‌کنیم. من واقعاً خوشحالم که کنار این بازیکنان هستم که با تمام وجودشان حتی در تمرینات حاضر می‌شوند. از آن‌ها تشکر می‌کنم. قطعا ما برنامه‌های برای لیگ و جام حذفی داریم؛ اهدافی را مشخص کردیم که ان‌شاءالله با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران به آن‌ها دست پیدا خواهیم کرد.

«تیم آلومینیوم اراک به لحاظ نتیجه‌گیری به شدت اقتصادی عمل می‌کند و گل زده و خورده کمی دارد». وی در واکنش به طرح این موضوع گفت: تمام تلاش ما این بود که تیم 11 نفره‌ای که در فینال جام حذفی حضور داشتند را حفظ کنیم و برای تقویت تیم‌مان بازیکن اضافه کنیم؛ ولی دست تقدیر به شکلی رقم خورد که ما مجبور شدیم چند بازیکن اصلی‌مان را از دست بدهیم. بازیکنان جایگزین خوب هستند ولی به لحاظ هماهنگی این پروسه زمان‌بر است. ما و همکاران‌مان تمام وقت در خدمت بازیکنان تیم هستیم تا تمام مشکلات‌شان را برطرف کنیم تا به هماهنگی برسیم. ما مشکلی در ساخت موقعیت نداریم. ما در بازی با ملوان هم می‌توانستیم 3 بر صفر در نیمه اول از زمین خارج شویم؛‌ ولی از آنجایی که یک بر صفر جلو بودیم بچه‌ها مقداری تحت فشار قرار گرفتند و نتوانستند کیفیت‌شان را نشان دهند. شاید دقایقی هم بازی دست ملوان بود ولی چیزی که مهم است این بود که ما مثل یک تیم کنار هم بودیم و سعی می‌کنیم مشکلات دیگر را هم از بین ببریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۸۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان