//
کدخبر: ۳۶۹۶۰۲ //
برنامه مربی گل‌گهر به‌هم زدن آرامش ساپینتو بود

دفاع تمام قد مرادمند از ساپینتو: با این کارها ارزش پیروزی استقلال کم نمی‌شود

مدافع تیم فوتبال استقلال مدعی است برنامه و هدف مربی گل‌گهر سیرجان به‌هم زدن آرامش سرمربی استقلال بوده.

دفاع تمام قد مرادمند از ساپینتو: با این کارها ارزش پیروزی استقلال کم نمی‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین مرادمند در گفت‌وگو با رسانه باشگاه استقلال درباره برتری 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی بسیار سختی داشتیم. گل‌گهر تیم خوب و منسجمی است و فوتبال خوبی از لحاظ فنى به نمایش می‌گذارد، چون سرمربى خوبی دارد. کادر فنی استقلال هم خیلی خوب تیم حریف را آنالیز کرده بود و می‌دانستیم چطور مقابل آنها بازی کنیم. به نظرم استقلال بسیار حساب‌شده و منظم بازی کرد و استحقاق کسب سه امتیاز را داشت. بابت این پیروزی خیلی خوشحالم و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.

وی در مورد اتفاقات دقایق پایانی این مسابقه تصریح کرد: صحنه‌ای که داور اعلام پنالتی کرد، صد درصد درست بود. از روی نیمکت مشخص بود خطا داخل محوطه جریمه اتفاق افتاده است و همه کارشناسان آن را تأیید کردند. درست بعد از این تصمیم داور، نیمکت‌نشینان گل‌گهر از نیمکت خودشان به آن سوی زمین و سمت داور و کمک داور رفته و به شدت اعتراض کردند. بازی برای چند دقیقه متوقف شد، اما نیمکت‌نشینان گل‌گهر از کنار نقطه کرنر خارج نمی‌شدند و بعد هم مقابل محوطه فنی و سرمربی ما به اعتراض خود ادامه دادند.

مدافع تیم فوتبال استقلال ادامه داد: شنیدم که بین دو نیمه، مربی تیم گل‌گهر به داور مسابقه گفت ساپینتو به زبان پرتغالی توهین می‌کند. ما نیمه اول را با یک گل برده بودیم و صحنه خاصی هم پیش نیامد که ساپینتو بخواهد اعتراض کند. در این بازی سرمربی ما بیشتر دقایق مسابقه روی صندلی خود نشسته بود و خیلی کم کنار خط آمد. در دقایق پایانی هم که مسابقه مساوی بود، ما صاحب ضربه پنالتی شدیم و در آستانه پیروزی بودیم. با این اوصاف هیچ دلیلی ندارد که سر‌مربی ما بخواهد اعتراض کند. به نظر من آقایان با این حرف‌ها و کارها باخت خود را توجیه می‌کنند و می‌خواهند افکار عمومی را به حاشیه ببرند.

مرادمند خاطرنشان کرد: قبل از زدن پنالتی هم مربی گل‌گهر ادعای نادرست خود را تکرار کرد و به داور گفت ساپینتو به پرتغالی کلماتی را به زبان آورده که داور هم به همین دلیل سرمربی ما را اخراج کرد. فکر می‌کنم دنبال برنامه بودند تا آرامش سرمربی ما را به‌هم بزنند، در حالی که در تصاویر تلویزیونی هم مشخص است که ساپینتو در بیشتر دقایق بازی آرام بود و روی نیمکت حضور داشت. در واقع باعث شلوغی‌های اواخر مسابقه، تحریکات نیمکت گل‌گهر بود و اعتراضات شدید آنها به داور و حضورشان در محوطه فنی ما، جو را به‌هم ریخت. پنالتی هم که کاملاً درست بود. قطعاً با این کارها ارزش پیروزی استقلال کم نمی‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۶۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان