//
کدخبر: ۳۶۸۸۶۹ //
سرمربی شهید اورکی اسلامشهر در گفت وگو با فرتاک ورزشی :

به دنبال ارائه فوتبال با کیفیت هستیم / با ایجاد امکانات لازم شرایط برای حضور بانوان فراهم شود

سرمربی شهید اورکی اسلامشهر گفت : لیگ دسته دوم نسبت گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته و کار در این لیگ برای تمام تیم ها دشوار است.

به دنبال ارائه فوتبال با کیفیت هستیم / با ایجاد امکانات لازم شرایط برای حضور بانوان فراهم شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حمیدرضا غنی زاده سرمربی تیم شهید اورکی اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ما بیان کرد : بیش از ۵۰ روز است که تمرینات خود را آغاز کرده ایم و می‌شود گفت در شرایط آرمانی حضور داریم، باشگاه شرایط مناسبی فراهم کرده و کادرفنی و بازیکنان نیز با تمام توان تلاش خواهند کرد.

وی افزود : ۸۰ درصد از شاکله فصل گذشته را حفظ کردیم و با جذب چند بازیکن به دنبال رفع نقاط ضعف تیم بودیم، با این بازیکنان به دنبال برگزاری جشن صعود و شادی دل هواداران اسلامشهری هستیم.

غنی زاده با بیان این‌که در گروه دشوار حضور داریم، تصریح کرد : اکثر تیم های گروه از سابقه خوبی برخوردارند و از مربیان و بازیکنان توانمندی بهره می‌برند که این موضوع کار را برای هر تیمی دشوار می‌کند.

سرمربی شهید اورکی اظهار داشت : پس از قهرمانی لیگ دسته سوم با هدف گذاری سه ساله به دنبال رسیدن به لیگ یک بودیم، فصل گذشته با بازیکنان جوان وارد رقابت های لیگ دسته دوم شدیم که آن ها در حال حاضر از تجربه خوبی برخوردارند و امیدواریم یک سال پیش از برنامه اصلی باشگاه به لیگ دسته بالاتر صعود کنیم.

غنی زاده در ادامه گفت : امیدوارم نظارت در تمامی مسائل مخصوصا داوری ها بیشتر شود تا تیمی ضرر نکند، فصل گذشته در چند دیدار متضرر شدیم و امیدوارم این فصل با بهتر شدن کیفیت داوری ها به بالا رفتن کیفیت بازی ها نیز کمک شود.

سرمربی شهید اورکی در پایان گفت : فارق از هر نتیجه ای به دنبال ارائه فوتبال زیبا هستیم تا تماشاگران از این ورزش لذت ببرند، امیدوارم علاوه بر حضور آقایان با ایجاد امکانات لازم شاهد حضور هواداران خانم در رقابت های لیگ دسته دوم باشیم تا آن ها نیز از تیم های خود حمایت کنند و از دیدن فوتبال لذت ببرند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۸۸۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان