//
کدخبر: ۳۶۸۶۳۴ //
نیمار: نمی‌خواهم درباره امباپه حرف بزنم

سردی رابطه نیمار و ام‌باپه خودش را نشان داد

نیمار، ستاره برزیلی، بار دیگر نشان داد که رابطه‌اش با کیلیان امباپه بسیار سرد شده است.

سردی رابطه نیمار و ام‌باپه خودش را نشان داد
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ملی برزیل شب گذشته در دیداری دوستانه در فرانسه برابر غنا قرار گرفت و موفق شد این تیم را 0-3 شکست دهد.

نیمار که از ابتدای فصل یکی از بازیکنان درخشان پاری سن ژرمن در میدان بوده و یکی از بهترین فصل‌های  دوران حرفه‌ای فوتبالش را پشت سر می‌گذارد موفق شد در این بازی نیز نمایش خوبی با پیراهن تیم ملی کشورش ارائه کند.

دو گل این تیم را ریچارلیسون و یک گل را نیز مارکینیوش وارد دروازه حریف کرد و نیمار نیز دو پاس گل را در کارنامه‌اش به ثبت رساند.

با این حال درخشش این بازیکن در زمین نبود که توجه بسیاری از رسانه‌های اروپایی و خصوصا فرانسوی را به خود جلب کرد، بلکه اظهارات جنجالی او پس از پایان این بازی بود که حاشیه بسیاری را پیرامون او، امباپه و پی اس جی ایجاد کرد.

خبرنگاران پس از بازی درباره رابطه او با امباپه در تیم باشگاهی‌اش سوال کردند و نیمار در حالی که هوا را با ناخشنودی از بینی و دهانش بیرون می‌داد گفت:« من دوست ندارم درباره این موضوع صحبت کنم.»

این دو بازیکن پیش از این و از ابتدای فصل نشان داده بودند که دیگر رابطه خوبی با هم ندارند و شایعات مربوط به درخواست این بازیکن فرانسوی از تیم پی اس جی برای فروش نیمار باعث شد که دوستی نزدیک آنها کاملا از بین برود و به یکی از معضلات جدی پی اس جی در فصل جدید تبدیل شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۸۶۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان