//
کدخبر: ۳۶۸۶۱۲ //

شادمانه های ساپینتو در تمرین؛ بخندید اما بجنگید

کمتر روزی است که تصویر شادمان ساپینتو در تمرین استقلال از سوی عکاس این مجموعه شکار نشود.

شادمانه های ساپینتو در تمرین؛ بخندید اما بجنگید
به گزارش فرتاک نیوز،

اشتباه نکنید؛ تمرین استقلال روزی یک ساعت و نیم تا دو ساعت در مجموعه انقلاب طول می کشد و گاهی فشار تمرینات بدنسازی و تاکتیکی آنقدر بالاست که در پایان نایی برای بازیکنان باقی نمی ماند و خسته و کوفته راهی منزل می شوند اما در همه جلسات تمرین ساپینتو سعی می کند با چهره ای شادمان و شوخی های مختص به خود با بازیکنان برخورد کند تا آنها با روحیه تمرین و برای مبارزه های سخت در ادامه مسیر آماده شوند.

استقلال در بازی با نساجی به هارمونی و هماهنگی لازم دست پیدا کرد. به نظر می رسد ساپینتو در این بازی به ترکیب و شیوه بازی تیمش هم دست پیدا کرده است. طرف نظر از نتیجه ای که در این بازی رقم خورد آبی ها بهترین فوتبال خود را به نمایش گذاشتند و پیش بینی می شود استقلال در بازی های آتی هم با شیوه 3-3-4 به مصاف رقبا برود.

استقلال

مربی پرتغالی در کنار همه جدیت هایی که دارد و سختکوشی خنده و شادمانی را چاشنی کار می کند و بر این عقیده است شاگردانش از فوتبالی که به نمایش می گذارند باید لذت ببرند چرا که در غیر اینصورت آن را تکرار نخواهند کرد. حالا او سعی می کند تیمش را برای یک مبارزه دیگر آماده کند. دیدار با گل گهر که بدون شک برای آبی ها 6 امتیازی خواهد بود. به این خاطر که تیم گل گهر در رده دوم جدول قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۸۶۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان