//
کدخبر: ۳۶۸۰۱۳ //

آبرهام: از اینکه انگلیس را ترک کردم و راهی ایتالیا شدم پشیمان نیستم

مهاجم انگلیس و رم ایتالیا از شرایط خود در تیم باشگاهی و ملی خود گفت و رمز موفقیت انگلیس را مدیریت حواشی دانست.


آبرهام: از اینکه انگلیس را ترک کردم و راهی ایتالیا شدم پشیمان نیستم
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از فوتبال ایتالیا، انتقال تامی آبراهام به رم در سال گذشته ممکن بود خطرناک به نظر برسد و بسیاری احساس کردند که بهتر است او در لیگ برتر بماند. با این حال او نه تنها در زمین درخشیده است بلکه یک جام اروپایی را به دست آورده و ۲۷ گل به ثمر رساند و اکنون در کنار هری کین بهترین مهاجمان انگلیس است.

او که اکنون به زبان ایتالیایی صحبت می کند، مورد تحسین هواداران قرار گرفته و از زندگی در پایتخت ایتالیا خوشحال است. او مطمئناً در ترکیب گرت ساوت گیت در جام جهانی قطر حضور دارد. 

تامی آبراهام درباره شرایط خود در رم و تیم ملی انگلیس گفت: دوست دارم روز به روز بهتر شوم. من به ارلینگ هالند نگاه می‌کنم که در حال حاضر بیش‌ترین صحبت‌ها درباره او است. من از او به عنوان یک انگیزه مخفی استفاده می‌کنم تا بتوانم به سطح او برسم و مثل او گلزنی کنم. اگر چند سال پیش به من می‌گفتند روزی در ایتالیا بازی می‌کنم، باور نمی‌کردم. ترک چلسی سخت بود و به همین خاطر مدتی طول کشید تا به زندگی در ایتالیا عادت کنم. من چیز زیادی در مورد فوتبال ایتالیا نمی‌دانستم اما مورینیو به من کمک کرد تا به عنوان یک بازیکن و به عنوان یک مرد پیشرفت کنم. من پشیمان نیستم که انگلیس را ترک کردم و راهی ایتالیا شدم.   

او در ادامه گفت: در چلسی، من را صرفا به عنوان یک گلزن نگاه می‌کردند. در اینجا، من جنبه‌های مختلف بازی را یاد گرفتم. اگر حریفان ما بیش‌تر توپ را در اختیار داشته باشند، می‌دانم چگونه در موقعیت دفاعی قرار بگیرم.  

مهاجم رم ایتالیا ادامه داد: فوتبال ایتالیا بسیار تاکتیکی است. تیم‌ها می‌خواهند تا حد امکان مانع از گلزنی شما شوند و بازی‌ها دفاعی است که البته کار را برای یک مهاجم سخت‌تر می‌کند. یکی از چیزهایی که باید به سرعت یاد می گرفتم این بود که چگونه در ضربات ایستگاهی جایگیری کنم و بتوانم گلزنی کنم. نگه داشتن توپ در زمانی که تیم شما ممکن است نیاز به تنفس داشته باشد، گرفتن خطا و چیزهایی از این قبیل را یاد گرفتم.

آبراهام در پایان درباره ژوزه مورینیو گفت: مورینیو یکی از بهترین مربی‌ها برای مدیریت انسان است. او می‌داند که چگونه با بازیکنان صحبت کند، بهترین راه برای صحبت با هر کسی را می‌داند. او هرگز به من نمی‌گوید که چقدر خوب هستم. او همیشه از شما می‌خواهد که بهتر عمل کنید.

مهاجم انگلیس در پایان درباره شانس انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ گفت:  انتخاب شدن در تیم ملی انگلیس یک افتخار بزرگ است. رقابت بسیار شدید است و خوشحالم در ترکیب انگلیس هستم. سعی می‌کنم از هری کین هم چیزهای جدیدی یاد بگیرم. او مهاجم فوق‌العاده‌ای است. انگلیس برای موفقیت باید جلوی حواشی را بگیرد که بتوانیم همه را از بین ببریم. کار آسانی نیست اما بهترین راه برای ما بازیکنان این است که با ذهنی آزاد به مسابقات نزدیک شویم. اگر احساس کنید تحت فشار هستید یا عامل ترس وجود دارد، نمی‌توانید در جام جهانی بدرخشید. ما از آخرین بازی مقابل مجارستان ناامید شدیم اما در فوتبال این چیزها اتفاق می‌افتد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۸۰۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان