//
کدخبر: ۳۶۷۶۳۱ //

یزدانی برای حریفان خط و نشان کشید/ نخودی به سختی حریف رومانی را شکست داد

«حسن یزدانی» دارنده مدال طلای جهان و المپیک در نخستین مبارزه خود در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان حریفی از مولداوی را شکست داد. «محمد نخودی» نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم کشورمان نیز حریف رومانیایی را از پیش رو برداشت.

یزدانی برای حریفان خط و نشان کشید/ نخودی به سختی حریف رومانی را شکست داد
به گزارش فرتاک نیوز،

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در وزن‌های ۷۰، ۷۹، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم از ۱۳ امروز (پنجشنبه) در سالن اشتارک آرنا شهر بلگراد پایتخت صربستان آغاز شد.

حسن یزدانی آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان که دور اول استراحت داشت در دور دوم  ایوان ایچیزلی از مولداوی را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد. او در دور بعد باید به مصاف برنده مبارزه احمد ماگامایف از بلغارستان و سباستین جزیرزانسکی از لهستان برود. دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک از آمریکا در آنسوی جدول قرار دارد و تا دیدار فینال با یزدانی روبرو نخواهد شد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۳۲ نفر شرکت کرده‌اند، محمد نخودی در دور نخست یاکوب شیخ جمال آزادکار روسی‌الاصل رومانی را به سختی و با نتیجه ۷ بر ۶ شکست داد. وی در دور بعد با برنده کشتی میان دولگون آلتانزول از مغولستان و موکندی از کونگو می‌رود.

جردن باروز قهرمان المپیک و جهان از آمریکا در آن سوی جدول قرار دارد و تا دیدار فینال به نماینده کشورمان برخورد نمی‌کند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۲۴ کشتی‌گیر دارد، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم باید به مصاف ژی وی دنگ دارنده نقره و برنز جهان از چین برود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۶۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان