//
کدخبر: ۳۶۷۴ //

تیموریان:بین کی روش و برانکو سوءتفاهم شده

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: من مجازی نیستم و همه می دانند دنبال این مسایل نبوده ام . بهتر است درباره دنیای مجازی حرفی نزنیم.

تیموریان:بین کی روش و برانکو سوءتفاهم شده

به گزارش فرتاک نیوز،آندرانیک تیموریان درباره جدایی اش از ماشین سازی تبریز و بازگشت به استقلال اظهار داشت: بعد از فعل و انفعالاتی که در ماشین سازی صورت گرفت و با توجه به درخواست کادر فنی استقلال به تیم سابقه خودم بازگشتم. ماشین سازی اوایل خیلی خوب کار می کرد اما در ادامه فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. نفراتی که اضافه شده بودند کم تجربه بودند. ما هم زمان آقای خطیبی و هم زمان آقای کاظمی با بدشانسی هایی روبه رو شدیم.  امیدوارم این تیم  حالا که پس از 20 سال به لیگ برتر صعود کرده جایگاه خودش را پیدا کند.

وی افزود: وقتی با پیشنهاد باشگاه استقلال روبه رو شدم بسیار خوشحال شدم که باز هم به تیم خودم برمی گردم. من آمده ام تا به استقلال کمک کنم. همیشه در این سال ها آندو تیموریان انگیزه داشته است . در این 15 سال که فوتبال بازی می کنم به لطف مردم و اصحاب رسانه شرایط خوبی داشته ام. حالا هم آمده ام تا دست به دست هم بدهیم و در نیم فصل دوم نتایج خوبی برای استقلال رقم بزنیم. البته نتیجه گرفتن در حرف نیست و باید عمل کرد امیدوارم همه اعضای باشگاه از بازیکنان و کادر فنی و اعضای هیات مدیره کمک کنند تا استقلال راه خودش را پیدا کند.

تیموریان در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال را مسیر بازگشت خودبه تیم ملی می داند عنوان کرد: به هرحال بازی در تیمی چون استقلال مساوی است با پخش زنده و بیشتر دیده شدن اما من اول از همه آمده ام تا به استقلال کمک کنم اگر در استقلال خوب باشم اتوماتیک واربه تیم ملی هم خواهم رسید. من فقط در دو اردوی تیم ملی دعوت نشدم و علت آن هم این بود که کم بازی کرده بودم. خدا همیشه در روزهای حساس به من لطف داشته و به من نگاه کرده است. حالا هم تلاشم را می کنم تا هم به استقلال کمک کنم و هم به ملی برگردم. فکر می کنم در این 5 سال روند صعودی داشتم و فقط در دو، سه بازی تیم ملی حضور نداشته ام.

وی درباره شرایط استقلال در نیم فصل اول و نگرانی هواداران  این تیم گفت: من اعتقاد ندارم که هواداران استقلال تعدادشان کم شده است. آنها همیشه کنار تیم شان هستند اما روی هم رفته فکر می کنم در کل لیگ برتر تعداد تماشاگران کمتر شده است. استقلال می توانست بهتر از این باشد اما مصدومیت ها و محرومیت ها و اتفاقات غیرقابل پیش بینی فوتبال باعث شد این تیم به حق خودش نرسد. استقلال و پرسپولیس دو قطب فوتبال ایران هستند و بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. من اسمی از تیمی نمی برم اما تیم های دیگری هم در لیگ هستند که شرایط موفقیت را داشته اند اما نتیجه نگرفته اند. از هواداران استقلال می خواهم کمی صبور باشند و به عنوان یار دوازدهم پشت سر تیم و سرمربی آن بمانند.

تیموریان:بین کی روش و برانکو سوءتفاهم شده

تیموریان که سابقه کار با برانکو و کی روش را دارد درباره اختلافات اخیر آنها خاطرنشان کرد: من با هر دو مربی کار کردم . هر دوی آنها مربیان بزرگی هستند و امیدوارم این موضوع حل شود تا تیم ملی از این سوءتفاهمات ضربه نخورد. امیدوارم این اختلافات به صورت مسالمت آمیز حل شود تا پرچم ایران در 2018 به اهتزاز درآید. کی روش صددرصدباید بماند و به فوتبال ما کمک کند.

وی درباره امیدواری هواداران استقلال به بهبود اوضاع این تیم پس از اضافه شدن خودش و جپاروف اذعان داشت: ما در وهله اول آمده ایم تا کمک کنیم اما دو، سه هفته زمان می برد تا از همدیگر شناخت پیدا کرده و جا بیفتیم. امیدوارم همه بچه ها کمک کنند.

تیموریان درباره سرور جپاروف گفت: بازیکن بزرگی است که رزومه خوبی دارد و نیازی به تعریف من نیست.  او مرد سال آسیا شده و در تیم های بزرگی بازی کرده است. در استقلال همه باید با هم و در کنار هم تلاش کنیم. چه جوان ها و چه باتجربه ها. در زمین فوتبال اسم و رسم معنایی ندارد.

وی درباره هواداران استقلال که خواستار موفقیت تیم شان در دربی ها هستند، اذعان داشت: نه تنها در ایران بلکه در هیچ جای دنیا کسی نمی تواند دربی ها را پیش بینی  کند و یا قولی بدهد. من فقط می توانم بگویم در دربی آینده همه تلاشم را برای موفقیت استقلال انجام می دهم.

هافبک استقلال درباره برخی اخبار پیرامون کاپیتانی اش در فضای مجازی گفت: من مجازی نیستم و همه می دانند دنبال این مسایل نبوده ام . بهتر است درباره دنیای مجازی حرفی نزنیم.

تیموریان در پایان گفت: جا دارد درگذشت ناگوار آقای هاشمی رفسنجانی را به خانواده محترم ایشان تسلیت بگویم و امیدوارم همیشه در شادی باشند. این اتفاق شوک بزرگی بود برای مردم ایران. ضمنا به بازماندگان شهدای آتش نشان که در حادثه پلاسکو عزیزانشان را از دست دادند تسلیت می گویم. آنها کار بزرگی کردند و قهرمانانه برای نجات جان مردم به آتش زدند و جان خود را از دست دادند. آنها ثابت کردند که از روح بزرگی برخوردار هستند. همه ما این روزها ناراحت هستیم. امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان