//
کدخبر: ۳۶۶۶۰۵ //

عصبانیت ساپینتو بعد از بازی با پیکان/ جنجال آقای سرمربی بعد از شعار تند هواداران برعلیه تیمش

سرمربی استقلال گفت پیکان لایق یک امتیاز هم نبود.

عصبانیت ساپینتو بعد از بازی با پیکان/ جنجال آقای سرمربی بعد از شعار تند هواداران برعلیه تیمش
به گزارش فرتاک نیوز،

ریکاردو ساپینتو پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل پیکان در نشست خبری، اظهار داشت: درباره بازی باید بگویم در نیمه اول خیلی قوی ظاهر شدیم. پرس را خیلی بالا انجام دادیم و اجازه ندادیم بازی کنند. در نیمه اول حریف را کنترل کردیم. در اوایل بازی شانس‌ها و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. در بازی‌های ترکیبی خوب عمل کردیم و باید در قسمت‌های تمام کردن توپ و گل زدن خود را تقویت کنیم.  بازی کردن در مقابل تیمی که اتوبوسی دفاع می‌کند خیلی سخت است. آنها منتظر این بودند که ما اشتباه کنیم و از آن استفاده کنند. برخی مواقع واقعا دوست داشتیم که توپ را با دست بگیریم و به درون دروازه بیاندازیم. با 9 بازیکن داشتند دفاع می‌کردند. آنها هم خوب دفاع کردند ولی واقعیت این است که اگر نتوانید در 30 دقیقه اول گل بزنید بازی متفاوت خواهد شد.تنها کاری که نکردیم گل زدن بود، اگر به آمار نگاه کنید خیلی جلوتر از حریف بودیم اما در مقابل تیمی که اتوبوسی دفاع می‌کند واقعاً بازی کردن سخت است.

استقلال

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: اکنون باید خودمان را تقویت کنیم، باید با تقویت خود در بخش تهاجمی در تمام کردن توپ خوب عمل کنیم. خیلی ناراحت هستیم که در بازی خانگی 2 امتیاز از دست دادیم. می‌توانستیم با این امتیازها بالاتر و به سمت صدر جدول برویم. لایق بردن بازی بودیم اما فوتبال است و اگر گل نزنی نمی‌بری.

ساپینتو در مورد صبر کم هواداران در فوتبال ایران و اینکه آنها پس از دیدار با پیکان اعتراض خود را به خوب بازی نکردن این تیم نشان داده و حتی واژه بی‌غیرت را برای بازیکنان تیمش به کار بردند و با این تفاسیر چه قولی به هواداران پرانتظار تیم قهرمان می‌دهد، در شرایطی که  در ابتدای فصل اعلام کرد چهار قهرمانی برای ا ستقلال می‌آورد، گفت: (در این لحظه محمدحسین زرندی مدیر رسانه‌ای استقلال اعلام کرد: ساپینتو هیچ وقت نگفت من چهار جام می‌آورم پیش از این توضیح داده بودم که از او پرسیدند آیا می‌توانی چهار جام بیاوری که پاسخ داد سعی می‌کنم این اتفاق می‌افتد). هواداران ما را دوست داشته و دوست دارند ببریم ما هم برای بردن آمده‌ایم. با تمام وجود کار می‌کنم که استقلال ببرد. به شانس اعتقادی ندارم بلکه به کار و تلاش کردن ایمان دارم. باید جوری بازی کنیم که لیاقت استقلال باشد.

وی افزود: باید همیشه برای بردن بازی کنیم و فوتبال مثبتی بازی کنیم. هرچند باید خود را تقویت کنیم. اما خیلی چیزهای خوب را راحت انجام می‌دهیم. اگر در همان نیمه اول این بازی 2-3 گل به ثمر می‌رساندیم بازی متفاوتی می‌شد. هواداران هم مثل من دوست دارند این تیم ببرد. بازی را خواهیم دید و روی نقاط ضعف و قوت کار خواهیم کرد و به سعی و تلاش خود ادامه می‌دهیم. ما همچنان خواهیم جنگید و به قهرمان شدن ایمان داریم.

استقلال- پیکان

سرمربی استقلال در خصوص اعتراضاتش به داوری و مردود شدن یک گل آبی‌پوشان در جریان این مسابقه اظهار داشت:‌ اگر بار دیگر بازی را ببینید خطاهای کوچک و 50-50 به سود آنها بود. وقت زیادی تلف کردند و دروازه‌بان آنها هم وقت تلف کرد. یک پنالتی هم بود که آن را دیدم آن صحنه واضح بود. داور هم به صحنه نزدیک بود. مدافع پیکان با دست خود توپ را لمس کرد اما در ادامه خطا را به ضرر تیم ما گرفت. در هر بازی مثل دیدار با سپاهان، نفت مسجدسلیمان و ... اشتباه علیه ما بود و در این مسابقه نیز امتیاز ما را گرفتند.  اکنون زمانی است که داوران باید عملکرد خود را بهبود ببخشند زیرا فرصت‌ها را از ما می‌گیرند و این شرایط برای استقلال سخت است. امیدوارم در بازی بعدی خوب عمل کنند. در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان هم گفتم سه تیم خوب داشتیم نه به این خاطر که نبردیم ولی بچه‌ها خوب کار کردند. تصمیم داور در نتیجه بازی تأثیر داشت.

وی در خصوص اینکه استقلال از 15 امتیاز هفت امتیاز را از دست داده است اما آیا هیچ راهکاری برای از خط دفاع اتوبوسی پیکان نداشت که در آینده هم تیمی بخواهد مقابل شاگردانش اینچنین دفاع کنند آیا می‌توانند برنده شوند یا این تساوی‌ها ادامه‌دار خواهد بود، توضیح داد: باید راه‌مان را ادامه بدهیم و تلاش کنیم. بازی‌های بیشتری خواهیم داشت. اگر مقابل این تیم‌ها شانس و فرصت نداشتیم درست نیست ما شانس و فرصت داشتیم حتی مقابل تیمی که اتوبوسی دفاع می‌کند اما باید روی تمام شدن توپ‌ها نیز کار کنیم و این کار را ادامه خواهیم داد. ان‌شاءالله شانس هم با ما یار خواهد بود.

استقلال- پیکان

سرمربی استقلال در خصوص اظهارات مجتبی حسینی مبنی براینکه تیم او فرصت‌های زیادی خلق کرد و آبی‌پوشان شانس‌های زیادی نداشتند یا اتفلاقی موقعیت‌هایی خلق کردند، گفت: او نظر خودش را دارد که به آن احتراما می‌گذارم. شاید فراموش کرده است اما اگر آمار را ببیند، می‌بیند در مقابل 100 پاس پیکان، استقلال 600 پاس ردوبدل کرد. ما 17 شوت زدیم و 10 فرصت داشتیم و نمی‌دانم حسینی چه بازی‌ را دیده است باید از او تشکر کنم که یک امتیاز از این مسابقه گرفت اما لایقش نبود که امتیاز بگیرند. هیچ وقت مسائل را با هم قاطی نکنیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۶۶۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان