//
کدخبر: ۳۶۶۵۶۵ //

ساپینتو: ایمان داریم که قهرمان می‌شویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در نیمه اول خیلی قوی ظاهر شدیم و پرس خوبی داشتیم و در کل نیمه حریف را کنترل کنیم.

ساپینتو: ایمان داریم که قهرمان می‌شویم
به گزارش فرتاک نیوز،

ریکاردو ساپینتو پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: در نیمه اول خیلی قوی ظاهر شدیم و پرس خوبی داشتیم و در کل نیمه حریف را کنترل کنیم. در ابتدای نیمه فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم. باید در ضربات آخر خودمان تقویت کنیم تا گل بزنیم. بازی کردن مقابل تیمی که اتوبوسی دفاع می‌کند خیلی سخت است.

گاهی می‌خواستیم توپ را با دست برداریم و درون دروازه‌ ببریم!
وی در ادامه افزود: آنها نمی‌خواستند شکست بخورند و فقط منتظر اشتباه ما بودند تا از این اشتباه استفاده کنند. بعضی وقت‌ها می‌خواستیم توپ را با دست برداریم و درون دروازه‌ ببریم! آنها با 9 بازیکن دفاع می‌کردند. خوب کار کردند و خوب دفاع کردند ولی واقعیت این است که در همان دقایق اول نتوانی گل بزنی کار سخت می‌شود. تنها کاری که نکردیم، این بود که گل نزدیم.

کار کردن مقابل تیمی که اتوبوسی دفاع می‌کند سخت است
سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین خاطر نشان کرد:‌ اگر به آمار بازی نگاه کنید از لحاظ آماری هم خیلی جلو‌تریم، ولی مقابل تیمی که اتوبوسی دفاع می‌کند کار کردن سخت است. باید خودمان را تقویت کنیم و ادامه دهیم. باید در فاز تهاجمی قوی‌تر باشیم و در تمام کردن‌ها موفق‌تر ظاهر شویم. ما دو بازی را دست دادیم و می‌توانستیم با پیروزی در این بازی‌ها به صدر جدول برویم. دنبال برد در این بازی بودیم، ولی فوتبال است و اگر گل نزدیم، پیروز نمی‌شویم.

باید طوری بازی کنیم که لیاقت استقلال باشد
ساپینتو درباره اینکه صبر هواداران در فوتبال ایران کم است و در پایان بازی به بازیکنان شعار بی‌غیرت داده شد، تصریح کرد: هواداران ما را دوست دارند و دوست دارند که پیروز شویم. ما هم آمدیم که پیروز شویم. من با تمام وجود کار می‌کنم که این تیم پیروز شود. من به شانس اعتقاد ندارم، بلکه به کار و تلاش اعتقاد دارم. باید طوری بازی کنیم که لیاقت استقلال باشد.

ایمان داریم که قهرمان می‌شویم
وی تصریح کرد: باید یک فوتبال مثبت بازی کنیم. ما اینطور کار می‌کنیم و درست است که باید تیم را تقویت کنیم، ولی کار‌های خوبی در بازی انجام می‌دهیم. اگر در این بازی دو سه گل در نیمه اول می‌زدیم بازی متفاوت می‌شد. طرفداران می‌خواهند تیم پیروز شود و من هم همین را می‌خواهم. بازی را خواهم دید و روی ضعف‌ها کار خواهیم کرد. به سعی و تلاش‌مان ادامه خواهیم داد و می‌جنگیم. ایمان داریم که قهرمان می‌شویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۶۵۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان