//
کدخبر: ۳۶۶۲۹۲ //

پرکاس: سعی می‌کنیم آقای گل لیگ آبادانی باشد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می گوید تیمش نتایج خوبی تا پایان هفته چهارم کسب کرده است.

پرکاس: سعی می‌کنیم آقای گل لیگ آبادانی باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

پرکاس سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجد سلیمان اینطور حرف هایش را آغاز کرد: ما فردا یک بازی مهم داریم. بازی قبل با وجود ارائه یک بازی خوب بازی را واگذار کردیم. سه امتیاز این مسابقه برایمان خیلی مهم است چون می توانیم برای خودمان حاشیه امنیت ایجاد کنیم.
سوال اول از پرکاس درباره نتایج صنعت نفت آبادان در چهار هفته ابتدایی بود و او در پاسخ به این سوال که آیا این تیم در میان 5 تیم برتر خواهد بود یا خیر اینطور پاسخ داد: درباره نتایج فکر نمی کنم تا الان نتایج بد بوده باشد. شاید بهتر بود بازی های خانگی را با سه امتیاز تمام می کردیم ولی جایگاهمان خیلی خوب می شد ولی در چهار بازی گذشته ما سه بازی خیلی سخت در بیرون خانه داشته ایم. ما در هر بازی روی نقاط قوت و ضعف کار می کنیم. هوادار اما باید یک مقدار صبر داشته باشد. قطعا همه دوست دارند بازی ها را ببرند ولی اگر قرار باشد همه تیم ها ببرند، جدول تاریخی می شود که همه بتوانند ببرند. همه تیم ها هوادار دارند. این حق هوادار است ولی باید این را بداند که نتیجه در زمین به عوامل خاصی بستگی دارد. مصدومان، استفاده از موقعیت ها و .... حالا تیم دیگر ممکن است قوی تر باشد و از موقعیت هایش بیشتر استفاده کند. مثلا پرسپولیس موقعیتی نداشت و از تک موقعیت گل زد. ما سعی مان این است که پیشرفت کنیم. ولی پیشرفت فقط در زمینه جایگاه جدول نیست. بله نقطه اوج جدول است ولی پیشرفت باید در تمام زمینه ها باشد. قطعا جایگاه صنعت بهتر خواهد شد. من نمی توانم قول بدهم بین 5 تیم برتر باشم. امیدوارم هر بازی بهتر و بهتر بشویم و جایگاه خوبی به دست بیاوریم. حتی اگر قهرمانی باشد.
او سپس درباره  عملکرد داوری ها بیان کرد: داوری تا مقطعی شاید بتواند تاثیرگذار باشد ولی داوران تلاششان را کرده اند  و تاکنون اثرگذار نبوده اند. اگر وی ای آر باشد که خیلی خوب است ولی الان نداریم. ما دوست داریم داوران بهترین تصمیم را بگیرند. تا الان از داوران رضایت داشته ایم و تا آخر هم همین روش را خواهم داشت. در بین بازی البته به صحنه ها اعتراض خواهم کرد ولی بعد از آن دیگر نه.
پرکاس درباره محرومان و مصدومان تیمش عنوان کرد: تنها مصدوم ما تا الان عباس بوعذار است که  خیلی حیف شد. مقابل پرسپولیس خیلی اثرگذار بود و تکنیک میانه میدان ما را بالا برد ولی فردا او را نداریم.
سرمربی صنعت نفت آبادان درباره اینکه چه درسی از مصاف پرسپولیس گرفته است، گفت: این درس را گرفتیم و به بازیکنان گفتیم اگر تک ضرب کار بکنند و پرس را در دستور کار قرار بدهند می توانند روی زمین و روان بازی کنند.
او درباره اینکه به ارنج دلخواهش رسیده اضافه کرد: با توجه به داشته هایمان برنامه ریزی می کنیم. هنوز دو سه مصدوم داریم. باید سیستم و تاکتیک را طوری طراحی کنیم که درزمان مناسب از آنها استفاده کنیم. هر بازی بر مبنای تیم حریف طراحی می کنیم و بررسی می کنیم که کدام سیستم به درد ما می خورد. به شما می گویم که زیاد روی سیستم مانور ندهند بله این شعاع حرکتی بازیکنان است که سیستم را تدافعی یا تهاجمی می کند. هر چند ما در تمام بازی ها نیمه دوم بهتر بودیم و تیم رو به رشد رفت. در هر بازی تیم ما با تعویض بهتر شده  است و این نشان می دهد که بازیکنان تعویضی در سطح بازیکنان اصلی هستند. بعضی اوقات هم تعویض به خاطر بد بودن یک بازیکن نیست و به خاطر پیاده کردن افکار تاکتیکی است. امیدوارم از هر بازی درس بگیریم و بازیکنان مدنظر قرار بدهند.
سوال بعدی درباره حضور هواداران و همینطور حضور زنان آبادانی در ورزشگاه بود و او در واکنش به این درخواست هواداران بیان کرد: قطعا با مدیریت صحبت خواهم کرد و حق زنان آبادانی است که در ورزشگاه حضور داشته باشند. البته به زیرساخت هایی نیاز دارد ولی من قول می دهم که صحبت کنم تا حداقل به میزان کم بانوان را داشته باشیم.
او سپس درباره عملکرد هجومی تیمش که یک گل در چهار مسابقه زده توضیح داد: بله این درست ولی ما موقعیت های خوبی در هر بازی ایجاد کرده ایم. ما حتی مقابل پرسپولیس ما موقعیت گل داشتیم. ما روی خلق موقعیت خوب هستیم. در اکثر دنیا وینگرها بیشتر از مهاجم هدف گل می زنند. قطعا به این مقوله خواهیم پرداخت با تمرینات اختصاصی. امیدوارم بتوانیم با گلزنی مهاجمان به گل بزنیم. درست است که تیم حریف 5 گل زده ولی ما به دنبال این هستیم که هم جلوی گلزنی تیم حریف را بگیریم و هم اینکه روی نقطه ضعف آنها که 4 گل خورده اند عملکرد خوبی داشته باشیم.
بخش پایانی صحبت های پرکاس دراینباره هم اینطور مطرح شد: ما در حال کار اختصاصی با مهاجمان تیم هستیم. امیدوارم در انتهای فصل آقای گل لیگ از آبادان باشد. می خواهیم گلزن نفت بین بهترین ها باشد. فوتبال زیبا این است که دفاع بازیسازی کند و مهاجم گل بزند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۶۲۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان