//
کدخبر: ۳۶۶۰۹۳ //
نزدیک‌تر از همیشه به خط دروازه؛

پست جدید مورایس برای امید نورافکن

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مصاف با فولاد خوزستان از نورافکن در پست جدید بهره برد.

پست جدید مورایس برای امید نورافکن
به گزارش فرتاک نیوز،

 رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که در یکی از این مسابقه تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان شاگردان جواد نکونام بود؛ دیداری که با وجود نمایش برتر تیم میزبان درنهایت با گل ثانیه‌های پایانی پاتوسی به سود قرمزپوشان اهوازی تمام شد و آنها توانستند هم امتیاز با پرسپولیس هشت امتیازی شوند و به دلیل تفاضل گل کمتر رتبه دوم را در اختیار بگیرند.

اما یکی از اتفاقات جالب توجه این مسابقه در اردوی سپاهانی‌‎ها نیمکت‌نشینی امید نورافکن برای دومین بازی پیاپی بود. مورایس که در مصاف با گل‌گهر تصمیم به استفاده از زکی‌پور گرفته بود و این بازیکن هم موفق به ثبت دو گل مقابل تیم سابقش در سیرجان شد، در مصاف با فولاد خوزستان هم به ترکیب اصلی رسیده بود تا بار دیگر نورافکن از روی نیمکت کارش را آغاز کند.

نورافکن اما برخلاف بازی قبلی که از دقیقه 63 وارد زمین شده بود و جای نورافکن را گرفت، در مصاف با فولاد خوزستان در 10 دقیقه پایانی مسابقه وارد زمین شد و جالب اینکه به جای فرناندز که در کنار سلمانی یکی از هافبک‌های تهاجمی سپاهان به شمار می‌رود بازی کرد.

نورافکن پس از پیوستن به سپاهان در ابتدای لیگ نوزدهم بازی در پست‌های دفاع میانی، هافبک دفاعی، دفاع چپ و گاها وینگر چپ را هم تجربه کرده ولی این برای اولین مرتبه بود که در پستی نزدیک‌تر از همیشه به خط دروازه بازی کرد.

حالا با این وصف باید دید آیا مورایس همچنان از امید نورافکن در بازی دوشنبه برابر ذوب‌آهن در دربی اصفهان نیز در پست هافبک تهاجمی استفاده خواهد کرد یا تفکرات دیگری درباره این بازیکن ملی پوش در ذهن دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۶۰۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان