//
کدخبر: ۳۶۵۹۶۵ //

بیانیه مس کرمان پیش از جدال با نساجی

باشگاه مس کرمان در آستانه جدال حساس خود با نساجی قائمشهر ابراز امیدواری کرد اتفاقات هفته گذشته، منجر به اشتباهات علیه نارنجی‌پوشان نشود.

بیانیه مس کرمان پیش از جدال با نساجی
به گزارش فرتاک نیوز،

نساجی مازندران در شرایطی هفته گذشته مقابل پیکان به تساوی رضایت داد که به گواه کارشناسان یک پنالتی این تیم که در نهایت با اعتراض ایوب کلانتری و اخراج این بازیکن نیز همراه بود، سوخت. ۱۰ نفره شدن نساجی و نادیده گرفته شدن پنالتی آنها، اکنون با نگرانی مس کرمان همراه شده که این هفته در دیداری سخت باید برابر این تیم قرار گیرد.

مس با انتشار بیانیه‌ای ابراز امیدواری کرده که داوری عادلانه‌ای را در این بازی شاهد باشند:

فوتبال مس کرمان در حالی بازی این هفته خود را در رقابت های لیگ برتر در قائمشهر برابر نساجی برگزار خواهد کرد که طی روزهای گذشته شاهد موج شدید اعتراضات باشگاه نساجی بر علیه قضاوت های صورت گرفته برای خود بودیم.
اینکه صحنه های مورد اشاره باشگاه نساجی و هواداران محترم این تیم موجب تضییع حق این تیم در بازی های قبل شده است یا خیر به نظر کارشناسان داوری و مسئولین امر برمی گردد اما آنچه که موجب نگرانی هواداران و باشگاه مس کرمان می باشد این نکته است که موج شدید اعتراضات صورت گرفته، بر قضاوت بازی این هفته تیم های نساجی و مس کرمان در قائمشهر اثرگذار گردد.
بدون شک باشگاه مس کرمان آرزو دارد که اشتباهات داوری به خصوص در اندازه های فاحش و اثرگذار نه برای مس کرمان و نه برای تیم نساجی و نه هیچ تیم دیگری رخ دهد از این رو امیدوار است که فضای پیش آمده در بازی مس کرمان و نساجی در قائمشهر موجب تضییع حق تیم مس کرمان در داوری نگردد و انشاالله که حقوق هر دو تیم با عادلانه ترین تصمیمات داوری رعایت گردد نه به شکلی دیگر.
باشگاه مس کرمان نیز در هفته های گذشته لیگ برتر در چند صحنه موارد اعتراض خود را نسبت به تصمیمات داوری مطرح کرده بود و خود از دسته متضررهای این امر می باشد کمااینکه در هفته اول مسابقات در شرایطی دروازه خود را باز شده دید که داور قانونا می بایست به واسطه خاموشی پروژکتورهای ورزشگاه شهر مسجدسلیمان بازی را متوقف کند که این امر رخ نداد.
بهرشکل با توجه به جو به وجود آمده پیش از بازی نساجی و مس کرمان در قائمشهر، باشگاه مس کرمان کاملا امیدوار است فضای موجود باعث اثرگذاری برروی قضاوت این بازی تحت هیچ شرایطی نگردد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۹۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان