//
کدخبر: ۳۶۵۹۵۶ //

تن‌هاخ: منچستریونایتد تبدیل به تیمی متحد و جنجگو شده است.

اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، مطمئن است تیمش در ادامه فصل باز هم پیشرفت خواهد کرد.

تن‌هاخ: منچستریونایتد تبدیل به تیمی متحد و جنجگو شده است.
به گزارش فرتاک نیوز،

 بعد از قبول دو شکست و انتقادات فراوان در روزهای ابتدای فصل، حالا شیاطین سرخ در سه مسابقه اخیر به برتری دست یافته و اوضاح خود را در جدول بهبود بخشیده اند. این تیم شب گذشته با تک گل جیدون سانچو در خانه لسترسیتی به پیروزی رسید و اریک تن هاخ در پایان این دیدار مدعی شد یونایتد تبدیل به تیمی متحد و جنجگو شده است.

اریک تن هاخ گفت: "مهارت و در موفقیت در امور دفاعی، پایه کسب پیروزی در مسابقات یک فصل است و اینگونه شکست دادن شما سخت تر می شود. ما باید به برنامه خود پایبند باشیم و من می دانم که می توانیم باز هم بهتر عمل کنیم. من مطمئن هستم که پیشرفت خواهیم کرد و این یک واقعیت است و باید در جنبه پرس کردن بهتر شویم.

در حال بنا کردن تیمی هستیم که با هم متحد هستند، برای همدیگر می جنگند و همکاری می کنند. حالا ما باید به سمت جلو حرکت کنیم. من از ثبت کلین شیت برای تیمم راضی هستم. 11 نفر در زمین با هم دفاع و با هم حمله می کنند. شما می توانید ببینید که ما می توانیم به چه اهدافی برسیم.

بازی روز یکشنبه با آرسنال یک آزمون واقعی برای ماست، ما مشتاقانه منتظر آن روز هستیم. ما باید خوب باشیم و این را می دانیم و این مسابقه آزمون خوبی است که ببینیم کجای کار قرار داریم. ما می توانیم در لحظات انتقال توپ از دفاع به حمله خطرناک تر ظاهر شویم. در نیمه دوم فضاهای زیادی وجود داشت، اما به خوبی از آن استفاده نکردیم و باید گل دوم را می زدیم تا کار تمام شود.

انتقال آنتونی به اولدترافورد؟ البته که من واقعا هیجان زده هستم و او خریدی واقعا خوب است. آنتونی خلاقیت و روحیه جنگندگی را برای تیم به ارمغان می آورد و ما در بخش تهاجمی به تعداد زیادی بازیکن باکیفیت نیاز داریم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۹۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان