//
کدخبر: ۳۶۵۸۷۹ //

هافبک سابق بارسلونا، شکار لحظه آخری لیورپول

لیورپول تمام تلاشش را برای جذب یک هافبک به کار گرفته است و حالا قصد دارد پیشنهادی را برای آرتور ملو، ستاره سابق بارسا، ارائه دهد.

هافبک سابق بارسلونا، شکار لحظه آخری لیورپول
به گزارش فرتاک نیوز،

نتایج ضعیف لیورپول در سه هفته ابتدایی لیگ برتر انگلیس و مصدومیت‌های متعدد بازیکنان این تیم خصوصا در خط میانی باعث شد که یورگن کلوپ از مدیران این باشگاه بخواهد که برای جذب یک هافبک اقدام کنند. 
در روزهای اخیر بسیاری از رسانه‌های انگلیسی نام‌های متفاوتی را در کنار نام لیورپول قرار دادند و مدعی شدند که این باشگاه پیشنهادهایی را به چند باشگاه لیگ برتری برای جذب هافبک‌های آنها ارائه کرده است که هیچ یک از آنها رسمی نشد. 
حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده است که لیورپول قصد دارد در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات برای جذب آرتور ملو اقدام کند. 
خبری که شاید باعث تعجب بسیاری شود اما به نظر می‌رسد که کلوپ قصد دارد به هر شکلی که شده و با استفاده از هر گزینه‌ای که در دسترس دارد برای تقویت خط میانی تیمش تلاش کند. 
این بازیکن که پیش از این در طول دوران حضورش در بارسا عملکرد درخشانی داشت، نتوانست این روند را در یوونتوس ادامه دهد و مدیران این باشگاه آماده هستند تا با جدایی او موافقت کنند. 
گفته می‌شود لیورپول قصد دارد این هافبک را با قراردادی قرضی و به مدت یک فصل به خدمت بگیرد و او تا ساعاتی دیگر برای انجام تست پزشکی پیش از امضای قرارداد با لیورپول حاضر خواهد شد. 
مصدومیت جوردن هندرسون باعث شد که عجله لیورپول برای انجام این انتقال بیش از پیش سرعت بگیرد و انتظار می‌رود که او طی ساعات آینده به صورت رسمی به لیورپول ملحق شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۸۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان